072-3952002
פיצוי על תאונת דרכים - פיצוי על תאונת אופניים 4 שלבים להליך

פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת דרכים אינו רק כאשר מדובר על רכבים, למשל פיצוי על תאונת אופניים הוא הליך נפוץ. פיצוי על תאונת דרכים כאב וסבל שנגרם לנפגעים ממנה. אם עברת תאונת דרכים ואתה סובל הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית יש לבדוק את המקרה שלך ולשים לב האם יש עילה בכל הקשור אל פיצוי על תאונות דרכים

פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת אופניים

פיצוי על תאונת אופניים

לצערנו תאונות בדרכים, במדינה ובעולם מתרחשות מדי יום ומשאירות נפגעים בגוף ובנפש ולכן ישנו הליך על מנת לקבל פיצוי על תאונת דרכים כאב וסבל ופגיעות כאלו ואחרות הנגרמות כתוצאה מתאונה שכזו. מה עושים כאשר יש פגיעות או פציעות קשות ומה יהיה פיצוי על תאונת דרכים לו אתם זכאים; ובנוסף מה כדאי לעשות במידה ואנו בתאונת דרכים שהתרחשה בדרך או בחזרה ממקום העבודה ועוד.

אין כמעט אדם שלא עבר תאונת דרכים או מכיר אחד שעבר. פיצוי על תאונת דרכים הוא דבר נפוץ עקב כל הפגיעות השכיחות בנושא. כולנו מכירים בכך שזהו מצב קשה המשאיר טראומה לכל המשתתפים בעל כורחם ולעתים אף לעדים שנכחו באירוע התאונה. פיצוי על תאונת דרכים כמו גם פיצוי על תאונת אופניים מגיעים לנפגע בסיטואציה המדוברת ועל מנת למצות את זכויות הנפגע יש לוודא כמה דברים היובילו להצלחת התיק. הליך שמטרתו להשיג פיצוי תאונות דרכים שיהיה הולם דיו יכול להיות דורשני ויש לעשות אותו באופן המדויק ביותר.

יש לשים לב אם בנוסף לפגיעה הפיזית והנפשית יש אובדן כושר עבודה זמני או קבוע ומהם השלכות הפציעה ומה ניתן לעשות כאשר נגרם מוות. חשוב במצבים כאלה לא להתמהמה והזמן משחק תפקיד ולכן מומלץ לפנות בהקדם אל עו"ד תאונות בעל הידע והניסיון הנדרש וזאת לפני נקיטת הפעולה הראשונית. לא מומלץ במצב שכזה לפעול על דעת עצמך וזאת מפני שכל פעולה משפיעה על הבאה אחריה ועל השתלשלות התיק כולו וכך גם על התוצאה הסופית.

פיצוי על תאונת אופניים

פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת אופניים

איך ניתן לקבל פיצוי על תאונת אופניים? במידה ונפגעת מרוכב אופניים שלרוב אין ביטוח המכסה "רכב" זה תוכל לתבוע פיצוי על תאונות דרכים עם אופניים כמו כן במידה ורכב פגע באופניים יש על הרכב ביטוח חובה האמור לכסות את הפגיעה עקב התאונה. כמו כן ניתן לדרוש פיצוי על תאונת אופניים במידה ורוכב האופניים נפגע במחדל או מכשול בכביש וניתן לתבוע פיצוי תאונת דרכים מהרשות המקומית או מי שאחראי על אותה הדרך בה יש את המכשול או המחדל שבעקבותיו נגרמה התאונה

עורך דין תאונות דרכים רמת גן והסביבה, שכטר ביר – התשל"ה-1975  – נחקק חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים וזאת בעקבות התדירות המרובה של תאונות הדרכים כמו גם ההשלכות הקשות בנושא,עד היום רבים מהאנשים המוצאים עצמם בתאונת דרכים אינם יודעים מה לעשות בזמן אמת וכיצד לפעול לאחר מכן על מנת לעזור לעצמם ואף אינם יודעים למי ולאן לפנות על מנת לברר את זכויותיהם במידה ונגרם להם נזקי גוף ברמה כזו או אחרת. הרבה טועים לחשוב שאם אינם סובלים מכאבים קשים אין צורך לפנות לשלבים הרצויים לאחר תאונה על מנת להטיח את הסיכוי לקבל עזרה ופיצוי בהמשך הדרך. חשוב לזכור כי כאבים לעתים מתפרצים זמן מה לאחר התאונה וכי ישנם נזקים שלא ניתן לראות ללא בדיקה ראויה.

לסיכום פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת דרכים

פיצוי על תאונת דרכים

משרד עורכי דין תאונות דרכים שכטר – נקודות חשובות

נזכיר כי יש לפנות לייעוץ על מנת להתאים את הפעולות וההליכים הרצויים לכל מקרה וגופו אך ישנם קווים מנחים כללים שיש להכיר.

שלב ראשון – חשוב לאסוף את כל המידע והפרטים מכל השותפים למאורע. לרוב זוכרים לאסוף פרטים מהאדם האחר המעורב בתאונה אך יש לשים דגש ולא לשכוח לאסוף פרטים גם מעדי ראיה שנכחו במקום.

שלב שני – אל תשכחו לצלם את כל מה שניתן ועולה לראשכם, את התאונה עצמה את מצב האוטו הנפגע והפוגע, את הכביש ומיקום התאונה, שלטים וכל דבר היכול לתת המחשה לאופן ומיקום המפגע.

שלב שלישי – בקשו טיפול רפואי, גם אם באותו רגע האנדרנלין זורם ולא מרגישים כאב, למרות זאת חשוב להיבדק ולדאוג כי יש רישום וזאת על מנת שתהיה המשכיות ותיעוד נאות של מצבך מרגע התאונה והלאה.

שלב רביעי -על מנת שיהיה תיעוד נוסף פנו אל המשטרה, חשוב לדעת כי על מנת לדרוש פיצוי מחברות הביטוח תידרשו להמציא את אישור המשטרה עם אימות הפרטים ופירוט המקרה ולכן אין לוותר על שלב זה.

זכרו שניתן ומגיע לכם לקבל פיצוי ראוי. אל תוותרו על כך ופנו אלינו להכוונה ומיצוי הזכויות שלכם.

פיצוי על תאונת דרכים | פיצוי על תאונת אופניים | פיצוי על תאונת דרכים כאב וסבל | פיצוי על תאונות דרכים