072-3952002
עורך דין ועדות רפואיות ברמת גן - גבעתיים ובני ברק - 3 דגשים מפי עורך דין ועדה רפואית

עורך דין ועדות רפואיות – ייצוג עורך דין בועדה רפואית

עורך דין ועדות רפואיות רמת גן

עורך דין ועדות רפואיות הוא עו"ד המתמקצע בנושא הועדות ובדרך הישירה למיצוי הזכויות שלך. עורך דין ועדה רפואית ינחה אותך ויהיה בכל צעד בתהליך וגם בוועדה עצמה. עו"ד ועדות רפואיות טוב ידע לכוון את ההליך באופן מהיר ומדויק. למה חשוב להגיע אל ועדה רפואית עם עורך דין ומה חשוב לדעת?

עורך דין ועדות רפואיות

עורך דין ועדוה רפואית

ייצוג משפטי בוועדה רפואית – שכטר ביר עורך דין ועדה רפואית שכטר ביר, במידה ויש רצון להגיש תביעה אל ביטוח לאומי כמו גם למשרד הביטחון ואם מדובר על זמן בו ניתן זימון לוועדה רפואית בין אם מדובר על ועדה ראשונה או ערער עש כמה דברים שכדאי להכיר. אז מה בעצם עושה עורך דין ועדה רפואית על מנת לייצג אותך כראוי.  תפקידו של עו"ד ועדה רפואית מתחלק לשלושה חלקים עיקריים.

תחילה יסביר לנפגע על האפשרויות ומצבו המשפטי ולאחר מכן יכין אותו לפני הועדה.

ההכנה כוללת בדיקה של עורך דין ועדות רפואיות המתמקצע בכך, עליו לבדוק תחילה  את כל עברו הרפואי ותיעודו הרפואי של הניזוק עו"ד יבדוק למשל, האם יש לנפגע בדיקות ומסמכים רפואיים שצריך להשלימם? כמו גם האם ניתן לקבל עוד חוות דעת רפואיות בכל הקשור אל  נכות קבועה או נכות זמנית וזה בזמן שלפני ייצוג בוועדה רפואית. עוד בשלב הזה חשוב להסביר ללקוח מה חשוב להזכיר ולהדגיש מול הועדה רפואית בביטוח לאומי כמו גם בוועדות רפואיות במסגרת משרד הביטחון.

עורך דין ועדה רפואית בנוכחות הועדה

עו"ד ועדה רפואית מגיע עם הנפגע אל ביטוח לאומי על מנת לתת לו ייצוג באופן אישי בוועדות הרפואיות. למשל, בביטוח לאומי יש בועדה הרפואית פרוטוקול עליו על הלקוח לאשר. פרוטוקול זה בעל חשיבות מאוד גדולה, ולכן על עו"ד ועדות רפואיות לשים לב שכל הנרשם מדויק  ומייצג את הדברים שהיו ותומכים בתביעה שמטרתה לתבוע לנכות בביטוח לאומי.

איך מתקבלת החלטה – ועדה רפואית עורך דין שכטר ביר

ועדה רפואית משרד

עורך דין תביעות סיעוד וועדות רפואיות – לאחר מספר שבועות אם הועדה הרפואית אינה ממוחשבת ההחלטה של הועדה תתקבל בביטוח לאומי. עורכי דין ועדות רפואית יבדקו האם ההחלטה מטיבה ומועילה ללקוח או האם יש עילה להגשת ערר מפורט על ההחלטה. לעניין זה יש הרבה חשיבות בכל הקשור לעבודתו של עו"ד ועדות רפואיות מפני שיש להכיר את החוקים והתקנות לעומק על מנת לשים לב ולפרט את שצריך להגשת ערר כמו גם האפשרות להגיש את הערער מוגבל בזמן ולכן חשוב לעמוד בזמני הגשה שמאפשר המוסד לביטוח לאומי בנושא תביעה לנכות בביטוח לאומי וערערים לאחר הועדה.

מומלץ שכבר בשלב בו מגישים את המסמכים לתביעת נכות כבר אז, להתייעץ עם עו"ד ביטוח לאומי המתמקצע בכך. או עורך דין ועדות רפואיות יוכל לעשות את ההבדל בתוצאת הועדה, כל מסמך המוגש הוא מחייב ובעל חשיבות, חשוב להבין כי כל מסמך הוא קריטי ויש לתת עליו את הדעת

במידה ואתם לקראת הגשה של תביעה בביטוח הלאומי או חברות הביטוח פשל נזקי גוף או תאונה כלשהי במקום עבודתך, גם אם תאונות אופניים חשמליים או בהליכת רגל או בדרך או בחזרה ממקום העבודה, התייעץ עם עורך דין מתאים על מנת לקבל את הפיצוי המגיע לך ועל כיצד לעבור את התהליך נכונה משלב הגשת התביעה ועד להחלטת הועדה ובמקרה הצורך לערער.

חשוב להכיר כי שלב קריטי היינו השלב בתהליך בו עומדים מול הועדה הרפואית שתהיה במסגרת מחלקת נפגעי עבודה בביטוח לאומי או במשרד הביטחון (עורך דין נכי צה”ל). על מנת להגיע אל אל הפיצויים יש תחילה לקבל אחוזי נכות, ועל מנת לקבל את אחוזי הנכות יש לעבור ועדה רפואית. שלב הועדה הוא חשוב כי הוא הקובע את גובה אחוזי הנכות ועל פי הם יהיה ניתן לקבל קצבה כזו או אחרת, בתנאי שיגיעו לרף המינימלי שהציב הביטוח הלאומי.

עו"ד ועדה רפואית שכטר בירעורך דין ועדות רפואיות רמת גן

משרדנו מתמקצע בתחום עורך דין תאונת עבודה כמו גם עו"ד ועדות רפואיות, זה ומוביל אותו כבר שנים. אנו מספקים ניסיון וידע אך גם הכרה עמוקה עם המערכת ועם יכולות ההתנהלות הנדרשות מול גופים אלו. תוכלו לפנות אלינו בכל שלב ולקבל מענה מדויק עבור כל שאלה, כמו גם נשמח לייצג אתכם בכל הקשור בנושא

עורך דין ועדות רפואיות | עורך דין ועדה רפואית | עו"ד ועדות רפואיות | ועדה רפואית עם עורך דין