072-3952002
עורך דין תאונות דרכים ברמת גן | ייצוג נאשמים ונפגעים בתאונת דרכים שכטר ביר - עו"ד נזיקין | תאונות עבודה | רשלנות רפואית ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

תאונת פגע וברח תביעת ביטוחאין זה סוד כי תאונות הדרכים בישראל הן מכת מדינה של ממש. על-פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנת 2019 ונכון לכתיבת מאמר זה ב-17.7.19, התרחשו 159 תאונות דרכים קטלניות שגבו את חייהם של 176 בני אדם. אל תאונות הדרכים הללו, מצטרף מספר בלתי נתפס של כעשרות אלפי תאונות דרכים נוספות בדרגות שונות המביאות לפצועים בדרגות קל עד קשה.

מבלי להיכנס לפרטיו של כל מקרה ומקרה וללא לקיחת צד באשמים, כל תאונת דרכים עלולה להביא עמה צורך בליווי משפטי הממצה את זכויותיהם של המעורבים.

באילו מקרים יש להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים?

נפגעי תאונות דרכים

ראשית נתייחס אל הצד הנפגע; תאונות דרכים גם הקלות שביותר, עלולות להביא עמן פציעות חמורות ומגבלות בעלות השלכות הרסניות כלפי הנפגע. לצד הפגיעה באיכות החיים וההוצאות המתמשכות עבור קבלת טיפולים רפואיים, חשוב לזכור כי פציעה שכזו עלולה להשליך גם על יכולתו של הנפגע להביא פרנסה לביתו.

ומה באשר לנתון העגום שצוינו לעיל המצביע על 159 הרוגים עד כה? נטילת חייו של אדם איננה רק אירוע בעל חומרה יוצאת דופן, אלא גם מאורע המשפיע על חיי בני המשפחה הן מבחינה נפשית והן מבחינה כלכלית.

שכטר-ביר הינו משרד עורכי דין ברמת גן המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ובהגשת תביעות נזיקין.

הגשת תביעה בגין תאונת דרכים צריכה להתבסס על חקירה מפורטת ולקיחה בחשבון של מלוא הנתונים. כיצד האירוע מוגדר על-ידי גורמי החוק? מה הן תוצאותיו של האירוע? ומהו הגורם שאותו יש לתבוע לצורך קצת פיצויים?

ייצוג הצד הפוגע

מן העבר השני נמצא הצד שהוביל להתרחשותה של תאונת הדרכים. במקרים אלו חשוב לדעת כי לעתים תיקים משפטיים נידונים ממושכות באשר למציאת הצד האשם.

מבלי להיכנס אל הדקויות המשפטיות והצורך בגיבוש ואיסוף ראיות ועדים, תיקים של תאונות דרכים קלות, יכולים להיסגר אף מבלי להיכנס להליכים סבוכים. כך לדוגמה, נזקים לרכב בלבד ללא כל פגיעה גופנית, יכולים להיסגר אל מול דרישת פיצוי מטעם חברת הביטוח. 

חשוב לדעת, שכל אדם אשר היה מעורב בתאונת דרכים, זכאי על פי חוק לקבלת פיצויים וזאת גם אם הוכחה אשמתו או הודה בה מיד עם התרחשות המקרה.

ייצוג על-ידי עורך דין תאונות דרכיםעורך דין תאונות דרכים ברמת גן

משרד עורכי דין שכטר-ביר מספק ליווי וייעוץ משפטים לתביעת ביטוח עקב תאונת דרכים, קבלת פיצויים והגשת תביעה כנגד הגורמים הנדרשים כחוק. האם מדובר בתאונת עבודה? או שמא אירוע המבודד מהגדרה משפטית זו? על שאלות אלו ועוד, חשוב לענות לצורך מיצוי פרטי המקרה.

זכרו כי מורכבות האירוע של תאונת דרכים איננה מתבטאת בהטחת האשמות בין שני הצדדים, וחשוב להבין כי ישנו גם עניין של קביעת אחוזי נכות בעקבות תאונת דרכים והסתכלות קדימה אל עבר ההשלכות העתידיות על חייהם של המעורבים.

אם חיפשתם עורך דין תאונות דרכים ברמת גן, משרדנו ידאג למצות את מלוא זכויותיכם ולחקור את השלכותיו של האירוע הקשה.

הניסיון המקצועי שלנו

משרד עו"ד שכטר-ביר הוקם בשנת 2000 ומאז צבר אלפי הצלחות בתיקים מורכבים למיצוי זכויותיהם של נפגעי תאונות דרכים.
לרשותנו צוות משפטי מקצועי ומנוסה וצוות יועצים רפואיים המשלימים את התמונה ומספקים חוות דעת מקצועיות.

צעד אחר צעד, נלווה אתכם לאורך ההליכים הנדרשים ברגישות ובמקצועיות, תוך הסתמכות על אסטרטגיה משפטית מבוססת ושירות אישי ומוקפד. 

לפרטים ותיאום פגישה התקשרו: 0723952002 או השאירו פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת.