072-3952002
עורך דין ביטוח לאומי רמת גן - עו"ד ביטוח ברמת גן | שכטר ביר

עורך דין ביטוח לאומי רמת גן

המוסד לביטוח לאומי הוא אחד המוסדות החשובים במדינה והאזרחים הפונים אליו נתקלים באין ספור מחסומים ביורוקרטיים המקשים מאד את ההתנהלות מולו.

 

עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן

עורך דין ביטוח לאומי רמת גן

עורך דין ביטוח לאומי רמת גן מציע מגוון שירותים מקצועיים בנושא תביעות ביטוח לאומי על סוגיהם

כשמדובר בהגשת תביעת ביטוח לאומי ברמת גן בגין נזקי גוף במקרים שונים, ההמלצה היא לפנות לשירותי עורך דין ביטוח לאומי רמת גן, מתחילת הדרך כדי שהוא ילווה את הלקוח לאורך כל המסלול.

עורך דין שזה תחום עיסוקו המרכזי מכיר היטב את הפסיקה, החקיקה ואת כל ההתנהלות באגפים השונים של מוסד זה ולכן, הוא זה שיודע בדיוק איך להתנהל מולם בהתאם לכל מקרה.

הליווי המקצועי מתחיל בלמידת התיק באופן מקיף, הכוונת הלקוח ומתן הסברים על הדרך שיש לבצע כדי להגיע למטרה.
לאחר מכן, יוכנו מלוא הטפסים הנדרשים והם יוגשו למוסד לביטוח לאומי. הייצוג כולל את הגשת הבקשה לקבלת אחוזי נכות ונכות כללית, גמלת סעד ושירותים מיוחדים, ייצוג בוועדות הרפואיות והגשת ערעור בעת הצורך על ההחלטות של הוועדות הללו.

כמו כן עורך הדין יפעל מול חברת הביטוח שבה קיימת ללקוח פוליסה פרטית כדי לקבל כספים בגין אובדן כושר עבודה ודמי פיצויים מהמעביד.

 

עורך דין ביטוח לאומי רמת גן

 

עורך דין ביטוח לאןמי רמת גן – תביעה בגין אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה בעקבות פגיעה בעבודה או בשל תאונת דרכים הוא זמני או לצמיתות, באופן חלקי או באופן מלא.
עקב נתון זה, יכולת ההשתכרות של העובד נפגעת בדרגות שונות.
כדי להמשיך וליהנות משכר חודשי, על העובד לשעבר להגיש תביעה על אובדן כושר עבודה על פי הפסדי השכר האישיים שלו בהתאם למצבו הרפואי, יכולתו לחזור לעבודה, לכמה אחוזי משרה, אם לתחום עיסוק זהה או אחר וכו' .
התביעה מתייחסת לפוליסה הספציפית הפרטית של כל עובד ואופן ההתייחסות לסעיף זה.

 

עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן – קבלת אחוזי נכות ונכות כללית

עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן

עורך דין שכטר רמת גן – עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן מעניק שירות מקצועי לנושא תביעות מול הביטוח הלאומי

עובד שחלה, נפצע בתאונת עבודה או בתאונת דרכים, מגיש בקשה למוסד לביטוח לאומי להכרה בו כנכה באחוזים מסוימים על פי הקבוע בחוק.
על פי קביעת הועדה הרפואית יאושר גובה דרגת הנכות שלו.

 

עורך דין שכטר רמת גן – קבלת גמלת סיעוד

הביטוח הלאומי קובע את הזכאות לגמלת סיעוד על התנהלותו העצמית בפעולות היום יומיות הבסיסיות של כל חולה ודרגת התלות שלו בעזרה מבני משפחה או מטפלים סיעודיים.

 

עורך דין שכטר רמת גן – קצבת שירותים מיוחדים

חולים מסוימים מקבלים בנוסף לגמלת סיעוד גם קצבת שירותים מיוחדים בהתאם לרמת התלות ולצורך בהגעת עובד לשעות מסוימות במהלך היום או לעבודה סביב השעון 24/7. הסכומים המשולמים נכון לשנת 2019 הם, 1.422 ₪ ,3.322 ₪ או 5.321 ₪.

דוגמאות למי שמקבל קצבת שירותים מיוחדים הם חולים אונקולוגיים, מי שעבר השתלה וחולי דיאליזה.

 

גמלת ניידות

קצבה ניידות מועברות לזכאים להשתתפות בעלויות הניידות על פי קריטריונים שנקבעו כמו אם קיים מרחק הנסיעה הלוך וחזור עולה על ארבעים קילומטר מביתו של החולה למקום עבודתו.

הסכום נקבע אם יש לחולה רכב ומאיזה סוג או שהוא מתנייד ללא רכב.

 

פיצויים ממעביד

עובד שנאלץ לעזוב את מקום עבודתו עקב מחלה, תאונת עבודה או תאונה, אמור לקבל את מלוא הפיצויים ממקום העבודה. עורך דין שכטר רמת גן – עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן מבצע את כל החישובים ומלווה את הלקוח בכל המהלך מול המעביד, עד קבלת מלוא הכספים המגיעים לו.

 

עורך דין שכטר רמת גן – ייצוג בוועדות רפואיות

כשמגיע חולה לוועדות הרפואיות עם עורך הדין המייצג אותו, ההתייחסות שאליו היא שונה.
במקרים רבים שבהם המטופלים מגיעים לבד לוועדה, מתייחסים אליהם בזלזול ובביטול ומאשרים להם אחוזי נכות נמוכים מאד אם בכלל, אף על פי שמצבם הרפואי מצדיק שיעור גבוה הרבה יותר של נכות.

אם קביעת הועדה הייתה על קבלת אחוזים נמוכים של נכות, עורך הדין מגיש בקשה לערר ולכן מזמנים שוב את החולה כדי לבחון שוב את מצבו ומגיעים שוב להחלטה לכאן או לכאן.

 

עורך דין שכטר רמת גן – עורך דין ביטוח לאומי ברמת גן

אם גם לאחר הערר עדיין אחוזי הנכות אינם תואמים את המציאות, מגיש עורך דין ביטוח לאומי רמת גן תביעה לבית הדין לעבודה כדי שהוא יהיה זה שיחליט בסוגיה זו.
כשמדובר בתביעת ביטוח לאומי רמת גן, עורך הדין אינו מוותר ועושה כל שניתן כדי שהלקוח יקבל את מלוא הזכויות המגיעות לו.