072-3952002
עורך דין לתביעות ביטוח חיים, ביטוח בריאות | עו"ד שכטר ביר

עורך דין לתביעות ביטוח

עורך דין תביעות ביטוח

 

מספיק לעלעל מדי פעם בכתבות חדשותיות המגוללות את העוול שנעשה למבוטחים כאלו ואחרים, כדי לקבוע כי ישנם מקרים רבים בהם דחיית התביעה המוגשת אל חברות הביטוח, נעשתה באופן שאיננו מוצדק ותואם את פרטי הפוליסה.

רבים רואים בכך כעובדה מוצקה בשטח שאין דרך לשנותה, עם זאת, במשרד עורכי דין שכטר-ביר נספק לכם את הליווי והייעוץ המשפטי הנדרש כדי לערער על החלטת החברה ולהשיג את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. צעד אחר צעד עורך דין לתביעות ביטוח ילווה אתכם לכל אורך התהליך ויעמוד אל מול ההחלטה הלא צודקת.

מתי מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לתביעות ביטוח?

קצרה היריעה מלכלול את כלל המקרים בהם חברות הביטוח מקבלות החלטה שאיננה צודקת. החל מביטוח רכב, דרך תאונות אישיות ועד לביטוח חיים וביטוח בריאות – המקרים והסוגיות בהם ניתן לפגוש בדחייה הם רבים ולהלן קיבצנו את האירועים הנפוצים ביותר.

עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין לתביעות ביטוח – עורך דין תביעות ביטוח מתמחה בטיפול בכל סוגי תביעות הנוגעות לנושא הביטוח על סוגיו

ביטוח רכב

תביעות ביטוח רכב מוגשות במקרים בהם נגרם נזק לרכוש. מקרים אלו יכולים להיתכן בשני תרחישים שונים:

  • התרחיש הראשון – מעורבות הרכב בתאונה אשר גרמה לנזק ברכוש
  • התרחיש השני – גניבתו של הרכב בה יכולים הבעלים להפעיל את הביטוח המקיף

לא בכדי שתביעות בנושא ביטוח רכב מצריכות בדיקה דקדקנית ומקיפה על-ידי עורך דין לתביעות ביטוח. לצד הביורוקרטיה המורכבת ועיקשותן של חברות הביטוח, מספר התביעות בנושא נזקי רכוש לרכב הוא גבוה ועל כן ההליכים המשפטיים עלולים להימשך זמן רב.
בעזרת בדיקה דקדקנית של איש מקצוע ופניה מסודרת אל חברת הביטוח, ניתן להגיע להסדרים מניחים את הדעת ואף להגיע להצלחות מזהירות המממשות את מלוא הפיצויים.

השאר פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות

עורך דין תביעות ביטוח – סוגי תביעות

 

תאונות אישיות

עורך דין ביטוח חיים

עורך דין ביטוח חיים מתמחה בטיפול בתביעות הנוגעות לנושא זכאות לפיצויי ביטוח חיים

ביטוח תאונות אישיות הינו פוליסה שמטרתה לספק למבוטח מעטפת מגוננת מפני מספר רחב של תאונות המפורטות בהסכם הפוליסה. ביטוח שכזה נפוץ במגוון רחב של מקרים דוגמת תלמידי בית ספר ובמקומות עבודה בעלי סיכון וזאת כיוון שהוא מאפשר הגנה פיננסית מלאה בכל מקום ובכל שעה. 

למידע נוסף בנושא ראו גם: עורך דין תאונות דרכים

לאור העובדה כי מדובר בפוליסה הכוללת מגוון רחב של מקרים ואירועים, ביטוח זה "זוכה" למוניטין שלילי ולא פעם הוא מביא להתנגשויות בין המבוטחים לבין חברת הביטוח שדוחה את תביעתם על הסף. נכות ואובדן כושר עבודה, הם רק חלק מן הקריטריונים אותם יש להוכיח על מנת שהפיצויים ישולמו כמצופה.

ביטוח חיים – עורך דין ביטוח חיים

להבדיל מביטוח תאונות אישיות המועיל במקרים של פגיעה ופציעה כתוצאה מתאונות, ביטוח חיים הינו פוליסה שמטרתה לכסות את המבוטח במקרים של מוות. זה עלול להישמע תמוה לנוכח דחיית הפיצויים עבור מבוטח שנהרג, אך חברות הביטוח בהחלט עלולות להפחית את חלקן בפיצויים מסיבות רבות, מגוונות ומקוריות.

מצבו הרפואי של המובטח הוא ללא ספק אחת מן הסיבות הנפוצות ביותר לדחיית הביטוח. נוסף על כך, חשוב להסתכל היטב על האותיות הקטנות שלעתים יכולות לחמוק מעינינו. עורך דין ביטוח חיים יסייע לכם ברגעים הטרגיים ובמיצוי זכויותיכם לקבלת פיצויים.

ביטוח בריאות – עורך דין ביטוח בריאות

עורך דין ביטוח בריאות

עורך דין ביטוח בריאות מתמחה בטיפול בתביעות זכאות לתביעות פיצויים בתחום הבריאות

מטרתו של ביטוח הבריאות היא לכסות את כלל הוצאותיו הרפואיות של המבוטח ולאפשר לו להיעזר בטיפולים הכרוכים בהוצאות כספיות גבוהות. לא פעם, נתקלים מטופלים ביד קשה מצד חברות הביטוח אשר מערימות עליהם קשיים ומהמורות ולא פעם דוחות על הסף את התביעה למימוש הפוליסה.

למידע נוסף בנושא ראו גם: עורך דין נזקי גוף

בין המקרים הנפוצים בהם מבוטחים מחליטים לקבל ייעוץ משפטי על ידי עורך דין ביטוח בריאות מוסמך, ניתן למנות דחיית מימוש הפוליסה לרכישת תרופות אשר אינן כלולות בסל הבריאות. נוסף על כך, ביצוע פרוצדורות רפואיות מורכבות אשר אינן נהוגות בישראל, עלולות אף הן להוביל לקשיים ואתגרים.

פגשתם ביד קשה? חברת הביטוח מערימה קשיים? לשיחת ראשונית עם עורך דין תביעות ביטוח התקשרו: 072-3952002 או השאירו פניה.