072-3952002
תאונה ברחוב | נפילה ברחוב תביעת פיצויים - עורך דין תאונות רחוב שכטר ביר

תאונה ברחוב – עורך דין תאונות ברחוב

תאונות ברחוב – הליך תביעה

אזור המרכז עובר בשנים האחרונות מהפך משמעותי: פרויקטים של בנייה, תמ"א ופינוי-פינוי נערכים באזורים רבים בערים מרכזיות, מה שמצריך צוותי עבודה מקצועיים.

למרבה הצער, אופי העבודה בבנייה עלול להוביל לתאונות עבודה ברחוב.

עורך דין תאונת רחוב

שכטר ביר – תביעה בעקבות נפילה ברחוב

בגין תאונות כאלו ניתן להגיש תביעה בעקבות נפילה ברחוב, וזה מה שעליכם לדעת על הליך התביעה.

הליך תביעת נזיקין אחרי נפילה ברחוב

תאונות עבודה ברחוב הן, במקרים רבים, תאונות עבודה בגובה שמביאות לנפילה ברחוב. תאונות מהסוג הזה הן תאונות עבודה לכל דבר, וניתן להגיש בעקבותיהן תביעות לקבלת אחוזי נכות במוסע לביטוח לאומי. תביעות מהסוג הזה עלולות להיות בכלל רשלנות של המעסיק, ובמקרים האלו ניתן להגיש תביעת נזיקין ישירות נגד המעסיק.

אם מגישים תביעה מול הביטוח הלאומי, יש לאסוף חומרים רפואיים ומסמכים שמעידים על כך שאירעה פגיעה כתוצאה מנפילה ברחוב. במקרים האלו ניתן לקבל דמי פגיעה מהביטוח הלאומי, ובמקרים שבהם הפגיעה היא לטווח ארוך, ניתן לקבל אחוזי נכות ותגמולים בהתאם.

בהגשת תביעה לביטוח הלאומי יש לקבל טופס מהרופא המטפל בשם "תעודה רפואית ראשונה לנפגע בעבודה". את התעודה הזו יש לצרף למסמכים רפואיים ותלושי שכר של שלושת חודשי העבודה האחרונים, ולהגישם עם טופס בל/211 של הביטוח הלאומי.

לאחר מכן, יש להגיש תביעה על נכות מעבודה, עם טופס בל/200. התביעה תיבחן על ידי ועדה רפואית, אשר תקבע אחוזי נכות – אם אכן נגרמה נכות לתובע.

עורך דין לתביעה אחרי נפילה / תאונה ברחוב

תביעה בעקבות נפילה ברחוב מאפשרת לעובדים בצוותי בנייה לממש את זכויותיהם. בין שמדובר בתביעה מול הביטוח הלאומי, מול מוסד ביטוח פרטי או מול מעסיק רשלן – קבלת פיצויים היא חיונית.

כדי שתוכלו לממש את זכויותיכם ולקבל פיצויים בהתאם למצבכם הגופני לאחר נפילה ברחוב – חשוב שיהיה לכם ייצוג משפטי מקצועי.

התנהלות בפניי הגורמים השונים שלוקחים חלק בתביעות האלו הוא סבוך, וללא ייצוג משפטי, הסיכויים לזכייה עשויים להיות נמוכים במיוחד.

אם חוויתם נפילה ברחוב או פגיעה גופנית אחרת – משרד עו"ד שכטר-ביר כאן עבורכם. משרדנו מתמחה בתביעות נזיקין, עם ייצוג מקצועי ואישי שמביא לתוצאות עבור לקוחותינו.