072-3952002
עורך דין תביעות ביטוח תאונת אופנוע | שכטר ביר - עו"ד נזיקין | תאונות עבודה | רשלנות רפואית ברמת גן הגשת תביעה לאחר תאונת אופנוע

עורך דין תביעות ביטוח תאונת אופנוע

תביעות ביטוח תאונות אופנוע שכטר ביר

תאונת אופנוע נפוצה עקב השימוש ברכבים דו גלגליים כמו אופנועים מסוגים שונים, אופניים חשמליים, קטנועים ועוד הוא בדרך כלל מסוכן הרבה יותר מאשר שימוש ברכב לאור החשיפה וחוסר ההגנה על הרוכב.

אף על פי כן, אזרחים רבים מעדיפים להשתמש בכלי התחבורה הללו כדי להגיע במהירות למחוז חפצם לאור הפקקים הרבים בדרכים.

תאונת אופנוע – תאונת דרכים שבהם מעורב אופנוע

עורך דין תאונות דרכים – תאונות אופנוע בה רוכב האופנוע שאיבד שליטה, החליק נפגע ממכונית או מכלי תחבורה כבד יותר סובל ברוב המקרים מפציעות בדרגות חומרה שונות ולעיתים התאונה המצערת מסתיימת במותו של רוכב האופנוע.

שכטר ביר - הגשת תביעת ביטוח במקרה של תאונת אופנוע

לאחר תאונת הדרכים מחליפים המעורבים בכך פרטים לגבי פוליסות הביטוח כדי שאפשר יהיה להגיש תביעות על פי הצורך.
רוכב האופנוע הזקוק לטיפולים רפואיים, מגיע לבית החולים לצורך ביצוע הבדיקות הרפואיות וכל הטיפולים הנדרשים.

תאונת אופנוע עו"ד והגשת תביעת ביטוח

יש לפנות אל עורך דין תאונות – בדרך כלל רוכב האופנוע מגיש בקשה לחברת הביטוח כדי שתשלם לו את מלוא הפיצוי עבור נזקי הגוף שנגרמו לו על סמך פוליסת ביטוח החובה ואת נזקי הרכוש בהתאם לביטוח המקיף הקיימים ברשותו.

אם הביטוח של רוכב האופנוע לא תקף, הוא יכול לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע אם הוכח כי הוא הגורם לתאונה. לאחר פעולה זו יש לפנות אל עורך דין תאונת אופנוע

תאונות אופנוע  והגשת תביעה משפטית

אופנוע תאונה

תאונת אופנוע יכולה להסתיים עם פציעות רבות הדורשות שיקום ארוך. אל תישארו לבד בתהליך ופנו אלינו ללווי והכוונה משפטית

אופנוע תאונה אופנוע, או אופנוע תאונה עם רכב. כך או כך כאשר מעורבת בתוך תאונה אופנוע יש לפנות בהקדם לייעוץ. לאחר תאונות אופנוע ניתן לבחור בהגשת תביעה משפטית שהיא מהלך המתבצע בדרך כלל במקרים מורכבים שבהם יש לתבוע כספים מכמה חברת ביטוח כמו כלל, הפניקס, הראל, מגדל הכשרה ועוד, את מלוא הכספים המגיעים לרוכב האופנוע שנפגע, בכמה סוגי פוליסות:

  • ביטוח חובה
  • מקיף
  • פוליסות בריאות
  • אובדן כושר עבודה
  • ולעיתים גם חברת הביטוח קרנית

הפיצוי הכספי על פי חוק הפיצויים משולם לכל מי שנפגע בתאונת דרכים כגון תאונת אופנוע ללא קשר לעובדה אם הוא אשם בכך או לא.
התשלום מנותב על פי ראשי נזק שהם הפציעה הפיזית על פי רמת הפציעה והמהלכים הרפואיים המורכבים שעבר בעקבותיה, דרגת הנכות שהוכרה לו, הפגיעה הנפשית, הסבל, הכאבים עוגמת הנפש, גילו של הנפגע, השכלתו, גובה הכנסותיו ועוד.

כמו כן, אמורה חברת הביטוח לשלם לרוכב שנפגע, מהי רשלנות רפואית והאם לפעמים קשורה לתאונות? ,כספים בגין עלויות רפואיות שונות, נסיעות לצורך קבלת טיפולים, מטפל בביתו, אובדן ימי עבודה או אובדן כושר עבודה באופן חלקי, מלא, זמני או לצמיתות.
גובה הפיצוי ייקבע בהתאם לחומרת המקרה.

לכתב התביעה מצורף פירוט המגובה בקבלות עבור כל ההוצאות החריגות כדי שחברת הביטוח תשלם את מלוא ההחזר עבורן.

תאונת אופנוע

תאונה אופנוע ורכב או תאונה בין שני אופנועים, אופניים חשמליות ועוד. אנו מטפלים בתביעות ביטוח ותאונות דרכים מכל הסוגים. ייעוץ זמין גם למצבי חירום

נסעת בדרך לעבודה על אופנוע תאונה אחת והכל משתנה לך. רוכב אופנוע שעקב התאונה איבד את כושר ההשתכרות שלו, תובע בנפרד את חברות הביטוח שבהן רכש פוליסות נוספות כמו ביטוחי מנהלים או ביטוח אובדן כושר עבודה.

מה עושים במקרה של תאונת פגע וברח?

תאונת אופנוע ותאונות פגע וברח מציגות מצבים רבים. לדוגמה אם מדובר בתאונת פגע וברח ולא ידועה זהותו של הנהג הפוגע, מגישים תביעה גם נגד חברת הביטוח הממשלתית קרנית שמשלמת במקרים מסוג זה את הפיצוי לנפגעים.

כשמדובר בפגיעה מערכתית מהותית שמשפיעה על תפקודו ועל בריאותו של הרוכב לאורך זמן, אפשר לתבוע מחברת הביטוח מקדמה על חשבון הסכום העתידי המגיע למבוטח ובשלב מאוחר יותר תתבצע התחשבנות סופית וממנה יקוזזו המקדמות.

נושאים נוספים – עורך דין תביעות ביטוח סעודי