072-3952002
עורך דין נזקי גוף רמת גן שכטר ביר - הגשת תביעות נזיקין לפיצויים מקסימליים

תביעות פיצויים בגין נזקי גוף – עורך דין נזקי גוף

עורך דין לתביעת פיצויים בנזקי גוף המלווה לקוח שנפגע, מגיש בשמו תביעה הכוללת פרמטרים רבים כדי לבצע תחשיב הכולל  את כל המעטפת הנחוצה לצורך חישוב הפיצוי הכספי.

את ניתן לתבוע במקרה של נזק גופני

התביעות מוגשות במקרים שמדובר בפגיעה במהלך תאונת דרכים, שבה תובעים את חברת הביטוח של הרכב הפוגע, אם מדובר בתאונת עבודה שאינה תאונת דרכים, תובעים את חברת הביטוח שמבטחת את המעסיק.
אם תאונת הדרכים היא גם תאונת עבודה, תובעים הן את חברת הביטוח של המעסיק והן את חברת הביטוח של הנהג הפוגע. אדם אשר נפגע בשל נפילה ברחוב, תובע את חברת הביטוח המבטחת את הרשות המקומית ואם המקרה קרה בבית עסק כמו באולם אירועים, תובעים את חברת הביטוח של עסק זה.

פרמטרים לקביעת גובה התביעה

עורך דין תביעות נזקי גוף

 

התביעה מבקשת פיצוי עבור נזקי העבר כלומר מיום המקרה ועד היום שבו יועבר הפיצוי הכספי.

  • הפסד שכר העבודה בגין התקופה בה הנפגע לא היה מסוגל לעבוד או עבד רק כמה שעות. התחשיב נמדד על פי השוואה בין גובה השכר החודשי שהרוויח העובד בחודשים שקדמו למקרה  מול ההכנסה הפחותה כעת, בהכפלה במספר החודשים הרלוונטיים.
  • עלויות של כל ההוצאות הרפואיות מיום המקרה כמו ציוד רפואי, תרופות וכל צורך אחר.
  • עלות ששילם הלקוח עבור הנסיעות לבתי חולים, מרפאות וכו' לצורך קבלת טיפולים רפואיים.
  • עלות של מטפל השוהה לצדו של המטופל כדי לעזור לו בכל הפעולות האלמנטריות.

בנוסף לכך, התביעה מבקשת גם פיצוי עבור נזקי העתיד כלומר מיום המקרה ועד שיוכל לחזור למשרה מלאה אם בכלל כפי שהתנהל טרם הפגיעה.

הגשת תביעה לפיצויים עבור נזק עתידי

  • אם מדובר באובדן כשר השתכרות מלא, מחשבים את השכר שלא יקבל העובד. בסיס החישוב הוא השכר החודשי שלו ומספר השנים שנותרו לו עד הגעתו לפנסיה. אצל המבוגרים סך השנים יהיה נמוך ואילו אצל הצעירים ייקבע פיצוי עבור הרבה מאד שנים תוך הוספת שינויים שהיו אמורים לקרות באופן טבעי בשנים הללו כמו קידום בעבודה, העלאות בשכר ובהטבות שונות על פי הנהוג במקום העבודה הספציפי.

לדוגמה 15.000 ₪ בחודש עבור 25 שנים = 4.500.000 בתוספת התמורות.

  • אם מדובר באדם שיוכל לחזור לעבודה אך לא יועסק במשרה מלאה, מבצעים חישוב של השכר שהפסיד בגין הפגיעה. לדוגמה: אדם שהרוויח 15.000 ₪ וכעת עובד כמה שעות פחות ולכן מרוויח רק 12.000 ₪ מגיע לו פיצוי בסך 3.000 ₪ בכל חודש כדי לאזן את המשאבים הכספיים.
  • הפסד עתידי של כספים שיכול היה אדם נורמטיבי להרוויח אילולא נפצע כשמדובר באדם שאינו שכיר אלא עצמאי כמו לדוגמה דוגמן המרוויח כספים מקמפיינים פרסומיים שכעת לא יוכל להשתתף בהם.
  • פיצוי בגין סבל וכאב . התשלום המקסימלי בגין סעיף זה הוא אינבידואלי לרבות עבור מי שנקבעה לו נכות בשיעור % 100 .
  • כיסוי מלוא ההוצאות הרפואיות שישולמו בעתיד.
  • כיסוי מלוא הוצאות הנסיעה עבור טיפולים עתידיים.
  • מטפל סיעודי או שהייה במוסד רפואי על פי הצורך.

משרד עורכי דין שכטר ביר, מוכשר ומנוסה בכל הנוגע לתביעת פיצויים ובקיא בתחום ספציפי זה, יגבש את האסטרטגיה הנכונה להתמודדות מול כל הגורמים הרלוונטיים כדי להוציא את הפיצוי המרבי עבור הלקוחות שלנו תוך ניצול מלוא הסעיפים האפשריים.