072-3952002
עורך דין ביטוח סיעודי - הגשת תביעה נגד חברת ביטוח סיעודי לפיצויים - עו"ד שכטר-בי

תביעות ביטוח סיעודי – עורך דין להגשת תביעת פיצויים בעקבות מצב סיעודי

עורך דין להגשת תביעת ביטוח סיעודי

עורך דין ביטוח סעודי מומלץ כאשר מגיעים לתקשורת מול ביטוח סעודי. אדם ההופך מעצמאי לסיעודי בכל גיל, הוא מהפך קשה הן מנטלית והן פיזית. קיימים מקרים שמדובר בהידרדרות איטית במצבו הבריאותי שמביאה אותו למצב של תשישות נפשית ולעיתים מדובר במקרה המתרחש בהפתעה ויוצר מציאות של מקרה סיעודי מורכב.עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

בין אם עקב תאונת אופנוע מצב בראותי ועוד. הימצאות במצב סיעודי מצריכה היערכות מיוחדת של המשפחה כדי לטפל בו כיאות בעזרת בני המשפחה או בעזרת עובדים כדי להפחית את הנטל על בני המשפחה.

עורך דין ביטוח סעודי ברמת גן – הפעלת ביטוח סיעודי

לאדם שרכש פוליסה לפני שנים רבות ושילם באופן רציף את דמי הפוליסה בכל חודש, ברור כי מעתה חברת הביטוח תדאג לכיסוי העלויות הרבות הצפויות לו לאור השינוי בסטטוס, אך מסתבר שלא כך הם פני הדברים. כשמוגשת לחברת הביטוח בקשה לקבלת כספים, בין אם על ידי עורך דין ביטוח סעודי או עצמאי, בגין הפעלת הביטוח הסיעודי, מתקבלת לא אחת תשובה כי לא קיים ביטוח במקרה ספציפי זה עקב אי עמידה בתנאים, תשלום חלקי של דמי הפוליסה או סיבות נוספות. קיימים גם מקרים רבים שבהם חברת הביטוח משלמת אך לא את הסכום המלא שהיא אמורה לשלם. במצב זה אם לא פנית עדיין אל עורך דין ביטוח סעודי מומלץ זה הזמן.

עו"ד ביטוח סעודי בבני ברק והסביבה – הפעלת מהלכים משפטיים נגד חברות הביטוח 

לאור המציאות הזו, מומלץ ללקוחות ולמשפחות התומכות להיעזר בשירותיו של עורך דין להגשת תביעת ביטוח סיעודי מיומן העוסק בתחום זה באופן יום יומי מול חברת הביטוח השונות כמו הראל, מגדל, הפניקס, כלל והכשרה, כדי למצות את מלוא תנאי הפוליסה ולקבל את הכספים המגיעים למבוטח.

אופציה זו תקפה עבור ביטוח סיעודי פרטי לאנשים מבוגרים, ביטוח סיעודי שנרכש עבור אדם שהוא חלק מקבוצה כמו קבוצת עובדים בחברה מסוימת, ביטוח סיעודי עבור ילדים וביטוחים סיעודיים הפועלים על ידי מרפאות קופות החולים השונות כמו כללית, מכבי ומאוחדת.

הליך הגשת התביעה המשפטית על ידי עורך דין ביטוח סעודיעורך דין תביעות ביטוח סיעודי

לא פעם ביטוח סעודי עורך דין קשורים זה בזה. משרדנו מורכב מעורכי דין ואנשי צוות מנוסים בעלי ידע וניסיון רב בדיני הביטוח, עורכי דין ביטוח סעודי הבקיאים בכל הקשור לסוגי פוליסות הסיעוד השונות המשתנות מחברת ביטוח אחת לשנייה ולמשמעות של כל אחד מהסעיפים הרבים הקיימים בהן.

עורך דין ביטוח סעודי ברמת גן להגשת תביעת ביטוח סיעודי המועסקים במשרדינו, מכירים כל תיק לפרטי פרטיו, אנו נעשה הערכה לסיכויי ההצלחה בו ומחשב את הסכומים שאמורה לשלם חברת הביטוח.
לאור הדחיה הראשונית של חברת הביטוח הוא מגיש נגדה תביעה משפטית כיוון שאיננה מאשרת תשלומים אף על פי שבפוליסה כתוב כי קיים כיסוי סיעודי עקב בעיה רפואית הנובעת לדוגמה מאוטם שריר הלב או עקב אירוע מוחי.

חקירה ואיתור תקדימים בתיקים משפטיים דומים שבהם חברות הביטוח נאלצו להודות כי אכן למבוטח מגיעים הכספים על פי כתב התביעה, דבר שמגביר את סיכויי ההצלחה בתיק זה. אם תרצו עורך דין סעודי שהיינו גם עורך דין נזקי גוף המלצות וכדומה בהמשך

קבלת כספים מחברת הביטוח בעזר עורך דין ביטוח סעודי מומלץ

עורך דין ביטוח סעודי בבני ברק מסביר – הביטוח הסיעודי אמור לכסות את כל העלויות הרפואיות כמו טיפולים רפואיים, נסיעות לבתי החולים, תרופות, מטפל שיועסק בבית או הימצאות בבית חולים סיעודי במקרים מורכבים.

המקרים משתנים בין רשלנות רפואית בהריון לבין ביטוח סעודי תאונות ועוד. אם חברת הביטוח מאשרת את העברת הכספים כקצבה החודשית או כסכום חד פעמי בהתאם לתנאי הפוליסה, מועברים הכספים המגיעים לך, אך אם חברת הביטוח אינה מאשרת זאת או מאשרת סכום נמוך יותר, מוגש ערעור והדיון המשפטי נמשך עד שחברת הביטוח מאשרת את המגיע על פי החוק.

גובה הפיצוי הכספי תלוי בכל פוליסה אך סדרי הגודל הן תשלום חודשי הנע בין 5.000-12.000 ₪ או תשלום חד פעמי שגובהו נע בין 100.000 ₪ ל – 1.000.000 ₪.

מדובר בהליך מסובך אך משרד עורכי דין ביטוח סעודי בבני ברק שלנו מכיר את המורכבות. עורך דין המוצע בנושא הוא מעולה. ביטוח סעודי עורכי דין מהתחום הספציפי הזה האמונים לנהל את התיק להגשת תביעת ביטוח סיעודי מתמצאים בכל הקשור לנהלים,אנו מצליחים ברוב המקרים לקדם את התהליך ולקבל את אישור התשלום. עוסק גם בתור עורך דין תאונת דרכים

עורך דין נזקי גוף בבני ברק

עורך דין נזקי גוף ברמת גן והסביבה עם שירות מעולה וזמינות גבוהה! לכל שאלה והכוונה אנו פה. פנו בהקדם

עורך דין ביטוח סעודי

משרד עורכי דין ביטוח סעודי בבני ברק רמת גן והסביבה. לשרותכם בכל שלב בדרך