072-3952002
עורך דין מחלת מקצוע עם 2 תנאים קריטיים להכרה במחלת מקצוע

עורך דין מחלת מקצוע

עורך דין מחלת מקצוע

עורך דין מחלות מקצוע מתמקצע בכל הקשור אל פגיעה עקב תנאי העבודה בזמן ההתקשרות עם מקום העסק או לאחר סיום העבודה. עורכי דין מחלות מקצוע יוכלו לתת ייעוץ האם ישנה עילה לתביעה והאם המחלה אכן נחשבת "מחלת מקצוע" עורך דין למחלות מקצוע  שכטר מפרט על התנאים הנדרשים לעורכי דין למחלות מקצוע למצות את זכויותיך בנושא.

עורך דין מחלת מקצוע

עורך דין למחלת מקצוע – מהם התנאים הנאספים שצריך להוכיח כדי שיהיה אפשר לקבוע כי מחלת מקצוע חלה על המחלה שעל הפרק?

עורכי דין מחלות מקצוע מתנהלים באופן שונה בכל תיק אך כל עו"ד מחלת מקצוע יוכל להגדיר באופן זהה את הפרמטרים הנדרשים מבחינת החוק והתקנות בנושא:  עור דין מחלות מקצוע ביר – מחלה שנקבעה כמחלת מקצוע לפי התקנות בחוק על פי סעיף מספר שמונים וחמש שבחלקו מסביר כי עליה להיות  קבועה כמחלת מקצוע ושהתחוללה בעקבות העבודה או מטעמה.

עורך דין מחלות מקצוע

עורך דין מחלת מקצוע

עורך דין למחלות מקצוע שכטר ביר מזכיר כי גם אם עובד חלה עקב תנאי עבודה מסוימים אין זה אומר שהמחלה שחלה בה נמצאת ברשימת מחלות המקצוע ותיחשב לכזו, ואין זה שולל את היותה תאונת עבודה למשל.  לרוב כשחושבים על תאונת עבודה חושבים על נזקי גוף פציעה או מגבלה ניראת לעין אך כיום גם אירוע מוחי או  לבבי ואף סכרת וכדומה יכולים להיחשב תאונות עבודה.

יש להיעזר בשרותיו של עורך דין מחלת מקצוע על מנת להגיש עד שנה מיום המפגע או גילוי המחלה תביעה על מנת לא לשאת קיזוזים עקב איחור.

עורכי דין מחלות מקצוע על פגיעה בשמיעה

עורך דין מחלת מקצוע מיומן ידע לעזור במצב של פגיעות בשמיעה המתבטאת בצפצופים נמשכים באוזן הנקראים טנטון או בירידה בשמיעה, כמו גם ניתן לזהות פגיעה באוזניים דרך בעיות בשיווי משקל ויציבות. יש להבין כי על מקום העבודה לוודא כי יש לעובדים בו את התנאים הנדרשים לסביבת עבודת הולמת השומרת מפני פגיעה בבריאותו. אין סיבה כי עבודה בסביבת עבודה בעלת רעש גבוה תפגע בעובדים אם סופקו להם אטמים ומגני רעש נאותים. בנוסף מחובת המעביד לדאוג לבדיקות שמיעה וניטור רעש ובפרט כאשר הרעש נמשך לאורך זמן רב.

עורך דין מחלות מקצוע ביטוח לאומי

עורכי דין מחלת מקצוע

עורכי דין מחלות מקצוע

יש על כל עורך דין מחלות מקצוע להכיר את החוקים והתקנות אך גם את דרך ההתנהלות מול הגופים הנדרשים כגון המוסד לביטוח לאומי.  לדוגמה במידה והכיר המוסד לביטוח לאומי בתביעה של עובד בעל לקות שמיעה כמחלת מקצוע יקבל הנפגע זכאות לזכויות כגון דמי פגיעה, מענק נכות או גמלת נכות, כמו גם טיפולים רפואיים להם הוא זקוק או שיכולים לתרום להחלמתו, במקרה הצורך שיקום פיזי כמו גם מקצועי ועוד.

על עורכי דין מחלת מקצוע המטפלים בתיק לבדוק אם ניתן במקרה ספציפי זה להגיש בנוסף תביעה נזיקית נגד המעביד ועל מנת לא לבזבז זמן וכסף שלא לצורך על עורך דין מחלת מקצוע אותו בחרת לבדוק אם ישנה עילה לכך, כמו גם להכין את התביעה המורכבת באופן יסודי.

 CTS מפי עורכי דין מחלת מקצוע

CTS היא תסמונת התעלה הקרפלית שמאוד נפוצה אצל עובדים.  דלקת גידים כרונית שלרוב נוצרת עקב שימוש במקלדות וכתיבה רבה אך גם בפעולות הדורשות שיופים או השחזות וליטושים, קידודים של מחירים וכדומה. תופעה זו שכיחה ומוכרת ועל מנת שתוכר במקרה של בהיותה מחלת מקצוע צריך להראות שהיא אכן התפרצה אצל העובד בעקבות התנאים במקום עבודתו. לרוב נזהה את ה CTS דרך כאבים באחיזת דבר מה עם היד, חולשה בידיים, הירדמות או נימול ואף דקירות שונות. נפוצה גם במפעלים של הרכבות, מזון ועוד.

עורך דין מחלת מקצוע

עורך דין מחלות מקצוע

במידה ואתם חושדים כי יש לכם פציעה או מחלה הנגרמה עקב תנאי העבודה בה אתם נמצאים או הייתם בעבר, יש לפנות בהקדם אל עורך דין מחלת מקצוע ולקבל ייעוץ והכוונה המתאימים למצבכם. עו"ד תאונת עבודה המתמקצע בכך יוכל להנחות אתכם ולהשיג את מיצוי הזכויות המגיע לכם.

עורך דין מחלת מקצוע | עורך דין מחלות מקצוע | עורכי דין מחלות מקצוע | עורך דין למחלות מקצוע | עורכי דין למחלות מקצוע