072-3952002
עורך דין דיני נזיקין ומידע על תביעת נזיקין 3 סוגים נפוצים

עורך דין דיני נזיקין

תביעת נזיקין נגד המדינה

עורך דין דיני נזיקין מתמחה בתחום דיני הנזיקין בין אם מדובר על תביעת נזיקין נגד המדינה או נגד רשות מקומית, עסק אדם וכדומה. לרוב יהיה זה גם עורך דין דיני רשלנות רפואית. עורך דין דיני נזיקין רשלנות רפואית למעשה ידאג למצות את זכויותיך בכל הקשור אל נזק שנעשה לרכוש כמו גם נזקי גוף מכל סוג שהוא.

עורך דין דיני נזיקין

עורך דין דיני נזיקין

תביעת נזיקין נגד המדינה

כאשר נעזרים בשרותיו של עורך דין דיני נזיקין על מנת לבצע תביעת נזיקין נגד המדינה יש למלא אחר ההוראות צעד צעד ובמדויק. מעבר לפן המשפטי יש לזכור שצריך להכיר את הבירוקרטיה הכרוכה בהליך שכזה ולהיות מוכנים לסרבול שלעתים מלווה את התהליך. כאשר ישנו עורך דין דיני נזיקין בקיא ואיכותי לצידך שמכיר את החומר ויודע להתנהל בתוך תביעה שכזו הוא יפשט את המצב וידאג שתעמוד בקריטריונים ובזמנים הנדרשים ויעשה את כל שצריך על מנת לצלוח את התיק שלך

עורך דין דיני רשלנות רפואית

משרדנו מתמחה בכל הקשור אל נזיקין כמו גם רשלנות רפואית. עורך דין דיני נזיקין רשלנות רפואית, שכטר ביר מספק את הידע הנדרש בחוקים הישנים והחדשים כאחד כמו גם את הניסיון והוותק המוסיף לתחום זה ולא פעם בכוחו לשנות את התמונה כולה.

תביעת נזיקין נגד המדינה

 עורך דין דיני נזיקין רשלנות רפואית

עורך דין דיני רשלנות רפואית

תביעה נגד המדינה לעתים מגיעה עקב דרישה ללא כל בסיס על מסים של יבוא מידי המכס או דרישות לא מוצרכות לעמוד בתקן כזה או אחר. לא הרבה מכירים שעל יחס כזה מהמדינה ניתן לתבוע ולקבל פיצויים. לרוב מכירים סוגי תביעות שכאלו יותר כאשר ישנה רשלנות של ממש מטעם המדינה כלפי פלוני. רשלנות של רשות תהיה כאשר מי מטעמה פעל בצורה שאינה סבירה ובכך גרם או נגרם נזק לאדם ויש לפצות את הניזוק בהתאם לנזק שנגרם לו.

חשוב לזכור כי נזק יכול להיות כלפי האדם, כגון פציעה עקב נפילה או התנהלות שאינה בטיחותית או מחלה הנגרמת מרשלנות של טיפול בחומרים מסוכנים וכדומה. וגם יכולה להיות כלפי רכוש או פגיעה בכלכלה עקב ניהול לא נכון או דרישת מס או עמידה בתקנה שאינה מבוססת.

עורך דין דיני נזיקין רשלנות רפואית

תביעת נזיקין נגד המדינה

עורך דין דיני נזיקין

עורך דין דיני רשלנות רפואית יעסוק בכל הקשור לנזק גופני שנגרם לך. עורך דין דיני נזיקין לרוב יהיה בעל ניסיון בתור עורך דין לתביעות ביטוח  כן רשלנות רפואית וכל היוצא בכך. על עורך דין דיני נזיקין להכיר את כל התנהלות של המוסד ביטוח לאומי ולשמש גשר בין הלקוח לבין הדרישות של ביטוח לאומי והבנת המערך והדרישות שיש למלא באופן מדויק. חשוב לפנות אל עו"ד דיני נזיקין המתמחה בכך כבר בשלב הראשוני על מנת לייצר לתיק המדובר תשתית איתנה ומוצלחת להמשך ההתנהלות.

משרדנו בעל ניסיון ויכולת העברת מידע בשקיפות ובבהירות. אנו נרכז עבורך את כל המידע הנדרש ונעמוד את סיכוייך להצלחה טרם הגשת התביעה. חשוב לעשות בדיקה זאת על מנת לא להשקיע זמן וכסף שלא לצורך. השאלה המרכזית היא " מהם הסיכויים שלי לקבלת פיצוי על הנזק ברכוש בגוף או בנפש במקרה הספציפי שלי?"

עורך דין נזקי גוף המאמין בתיק שלך יעשה את מרב המאמצים על מנת למצות את כל הזכויות האפשריות ויעשה את כל מה שנדרש על מנת להשיג לך פיצוי הולם וראוי. בין אם מדובר על חברת ביטוח, מול המדינה, ביטוח לאומי או כך גוף מולו יש להתנהל, אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ולהביא את התוצאות הטובות ביותר עבורך.

מתי פונים אל עו"ד דיני נזיקין?

לצערנו לא ניתן לצפות אם ומתי יגרמו לנו נזקי גוף או נפש או לרכוש שלנו וזאת בגלל דברים שאינם תלויים בנו ונוצרו עקב מחדל טעות או התרשלות של אדם או גוף מסוים. נזק שכזה יכול להתבטא ברשלנות רפואית, בתאונות דרכים תאונות עבודה ועוד.  בנושא הנפש ניתן לחוות עגמות נפש למיניהן, הכפשות ועוד. כך או כך פגיעות שכאלה מסבות סבל רב ולעתים אף מלוות בטראומות הנשארות לאורך שנים. במידה וחוויתם מקרה שכזה פנו אלינו בהקדם ונדריך אתכם שלב שלב במקצועיות ויחסי אנוש מעל הכל.

עורך דין דיני נזיקין |  תביעת נזיקין נגד המדינה | עורך דין דיני רשלנות רפואית | עורך דין דיני נזיקין רשלנות רפואית