072-3952002
עורך דין נגד ביטוח לאומי 3 סוגי תביעה עיקריים - טיפים חשובים

תביעה נגד חברת ביטוח

עורך דין נגד ביטוח לאומי

תביעה נגד חברת ביטוח היא תביעה שיש לעשות באופן מדויק תוך הכרת החוקים אך גם התנהלות המוסד אותו תובעים. עורך דין נגד ביטוח לאומי בעל הידע הנדרש יכיר את הבירוקרטיה לעומק. עורך דין נזיקין ידע לבצע תביעת נזיקין נגד המדינה כמו גם תביעת נזיקין נגד משרד החינוך ועוד. עורך דין בעל וותק בתחום ינהל וינצח בתקי תביעות נזיקין שונות כמו תביעת נזיקין נגד שכן ועוד.

תביעה נגד חברת ביטוח

תביעת נזיקין נגד משרד החינוך

תביעת נזיקין נגד שכן

תביעה נגד חברת ביטוח – לפעמים תביעה נגד חברת ביטוח הכרחית ואין סיבה לוותר על הדרך להשיג את המגיע לך. לאחר תשלומים לאורך שנים חברות הביטוח נוטות לא פעם לטעון כי אין בזכויותינו לקבל פיצוי או תשלום מהם. כאשר מגיע הרגע בו עוברים תאונה הם מסבירים כי אין זה נכנס להגדרתם למהי תאונה או כאשר אתם זקוקים לסיוע סעודי אינכם עוברים את הרף אותו הם מציבים לקבלת עזרה כזו במצבכם.

עצוב לומר שבכל הקשור אל תביעה נגד חברת ביטוח יש לאזור כוחות רבים מפני שהם עושים את כל האפשר על מנת לא לשלם לכם את המגיע לכם. יש לדעת כיצד להתמודד עם הטעונים של חברת הביטוח וזאת מפני שהם משתמשים בטעונים משפטיים על מנת להגן על עצמם ולהצדיק את סירובם. אל תתיאשו ואל תוותרו על התביעה כי זאת במטרה שלהם, להתיש אתכם ולתסכל אתכם. במידה ואתם זקוקים לעורך דין תביעה נגד חברת ביטוח פנו אלינו בהקדם.

עורך דין נגד ביטוח לאומי

 תביעת נזיקין נגד שכן

תביעת נזיקין נגד משרד החינוך

עורך דין נגד ביטוח לאומי ידע איך להתמודד ולהנחות אתכם במידת הצורך עם בקשות פיצוי כאלו ואחרות. על עו"ד המתמודד עם הביטוח הלאומי להכיר לעומק את דרכי הפעולה הנדרשים על מנת להגיע אל התוצאות הרצויות עבור הלקוח. עורך דין נגד ביטוח לאומי שכטר ביר מסביר – התפקיד של הביטוח לאומי בתור מוסד רשמי של המדינה הוא לספק ביטחון בתחום הסוציאלי לכלל האזרחים במדינת ישראל אשר צריכים עזרה כלכלית או עזרה רפואית וסעודית. על פי חוקי ביטוח לאומי על כל אזרח לשלם תשלום חודשי (דמי ביטוח לאומי) מהיום בו מלאו לאזרח המדינה שמונה עשרה שנה. זאת על מנת ואם יקרה ויום אחד הוא יזדקק לעזרה, המוסד לביטוח לאומי יסייע לו. עזרה זו של המוסד לביטוח לאומי יכולה להיות על ידי מתן קצבאות, גמלות, אחוזי נכות, סיוע מסוגים שונים ועוד.

תביעת נזיקין נגד שכן

עורך דין נגד ביטוח לאומי

תביעה נגד חברת ביטוח

הרבה פעמים אנו חולמים על תביעת נזיקין נגד שכן רועש שעושה מסיבות או מנגן לנו באמצע הלילה. על אף שהדבר מטריד ואכן יש מקום לזמן משטרה, לרוב אין עילה לנושא תביעת נזיקין נגד שכן. אלא אם כן שמיעתכם נפעה מכך וכדי שדבר כזה יקרה יש להיות בתוך מקור הרעש. לעומת זאת ישנם מקרים שונים שאכן מספקים עילה לתביעה. בשונה מעניין תביעה נגד חברת ביטוח כאשר מדובר על תביעת שכן יש לא מעט דברים הנכללים בעילות לכך. כאשר יש נזקים שקל הוכיח כגון נזק שנגרם מרטיבות המגיעה מדירתו של אותו שכן וגורמת לנזק ישיר ברכוש שלכם. בין אם השכן השאיר מכשול עליו נפלתם ונפצעתם וכדומה. על מנת לצלוח תביעה שכזו יש לצלם ולתעד את כל שניתן ובנוסף לשמור על קור רוח. השבת אש ומלחמות גוררת סכסוכי שכנים שלרוב מסתיימים בנזק רב שלני הצדדים וזהו לא הזמן להיות צודקים אלא חכמים.

בכל נושא הקשור אל תביעה נזיקית, בין אם מדובר על תאונות או תביעות ביטוח או שכנים, פנו אלינו בשלב הכי ראשוני לפני שתבצעו פעולה כזו או אחרת וזאת על מנת למנוע טעויות נגררות המובילות לסיבוכים בתיק. רוב התיקים המגיעים לערעורים והליכים מתישים וארוכים הם כאשר עו"ד המייצג בתיק צורף בשלב מאוחר מידי לתביעה. אנו זמינים למענכם לכל שאלה והכוונה בכל שלב בדרך. אנו עוסקים גם בכל הקשור אל זכויות נפגעי תאונות עבודה ותחום הנזיקין כולו.

תביעה נגד חברת ביטוח | עורך דין נגד ביטוח לאומי | תביעת נזיקין נגד שכן |תביעת נזיקין נגד משרד החינוך