072-3952002
עורך דין תביעות סיעוד 4 מצבים בהם לפנות אל עו"ד תביעות סיעוד

עורך דין תביעות סיעוד

עו"ד תביעות סיעוד

עורך דין תביעות סיעוד ידע למצות את הזכויות שלך! על מנת להגיע אל פיצוי הולם יש להתקשר עם עו"ד תביעות סיעוד בשלב הראשוני בהליך. עורכי דין לתביעות סיעוד משרד שכטר, מסבירים על תביעות סיעוד חברות ביטוח כמו גם ביטוח לאומי וכל סוגי תביעות סיעוד עו"ד ביר שכטר.

עורך דין תביעות סיעוד חשוב לדעת

תביעות סיעוד חברות ביטוח

עורכי דין לתביעות סיעוד

עורך דין תביעות סיעוד – מתי משולמת הגמלה? הגמלה של הסיעוד תועבר לתובע לאחר עבר את הבדיקות הנדרשות להערכת מצבו והיכולות של המבוטח הסיעודי. בדיקות אלו יעשו על ידי נציג מטעם ביטוח לאומי או מחברות הביטוח ויבדקו את היכולת שלו לבצע פעולות יום יומיות באופן עצמאי. כאשר עולה מבדיקות אלו כי המבוטח אינו יכול לעשות פעולות בסיסיות באופן עצמאי, כמו להתלבש, לאכול, לעבור ממצבי שכיבה וישיבה, להתקלח וכו.. אמורות לספק לו את הסיוע הסיעודי הנדרש לו.

עו"ד תביעות סיעוד על סירובים

משרד עורכי דין ביטוח – לצערנו בהרבה מקרים מקבלים סירוב וחברות הביטוח דוחות את תביעות הסיעוד המוגשות אליהן וכל פעם מסיבה שונה. חברת הביטוח יכולה לעתים לטעון שזהו מצב רפואי ישן שהוסתר על ידי המבוטח או תוצאה מבעיה רפואית בעברו ולכן אין הוא צריך לקבל פיצוי על פי תנאי הפוליסה. עורכי דין לתביעות סיעוד העוסקים בכך לאורך זמן ידעו לזהות את הדרך להתמודד מול טיעוני חברת הביטוח כמו גם, מעבר לידע המשפטי יש בידיהם את הניסיון והכלים להתנהל מול חברות הביטוח באופן שוטף שלעתים מתיש את המבוטח ובצדק.

עורכי דין לתביעות סיעוד שכטר ביר:

תביעות סיעוד עו"ד

תביעות סיעוד חברות ביטוח

דבר ראשון נרצה לאפשר לכם להירגע ולהכיר כי זהו מקרה החוזר על עצמו לא מעט. קשה במצב של חוסר אונים לפעמים להילחם על מנת לקבל את העזרה הבסיסית המגיעה לך ולכן חשוב לנו להילחם עבורך. למרות שנראה כי מדובר מול גוף גדול אדם יחיד, אנו לרוב משיגים בתקופת זמן קצרה את העזרה הנדרשת לך והפיצוי הכספי לו זקוקים על מנת לעבור את התקופה הזו בנחת.

תביעות סיעוד חברות ביטוח הן תביעות לעתים מורכבות אך בידיים מנוסות ניתן לעבור אותן באופן ממוקד מהיר ומניב. כאשר מדובר על תביעות סיעוד עו"ד מייצג טוב דיו יוכל לעשות את ההבדל בתוצאות התביעה והסכום המתקבל למבוטח בסופו של יום. עורך דין תביעות סיעוד מייצג לאורך שנים רבות בהצלחה גדולה מבוטחי חברות ביטוח וביטוח לאומי שקבלו דרגה נמוכה או דחיה על הסף מחברת הביטוח או ביטוח לאומי. מעבר לעבודה אנו רואים את העשייה הזו כשליחות ומטרה להגן ולעזור לכל אדם במצב שכזה המקבל כתף קרה

שאלות תביעות סיעוד עו"ד שכטר

מידע על מאמרי עו"ד ביטוח לאומי – הרבה פעמים שואלים לקוחותינו האם עליהם להמשיך לשלם כל חודש לחברת הביטוח במידה והם הגיעו למצב סיעודי והתשובה היא שלילית. כאשר מבוטח מגיע למצב סעודי עליו להפסיק את התשלום לחברת הביטוח

עוד שאלה החוזרת על עצמה היא – מהי תקופת ההמתנה ומה הכוונה? ומהי תקופת האכשרה? תקופה זו היא זמן בו המבוטח במצב סיעודי אך טרם מקבל גמלה. והוא למעשה מחכה לזמן בו יוכל להיות זכאי לתגמול החודשי. ותקופת אכשרה היינו הזמן מרגע שהמבוטח הצטרף לביטוח וכמה חודשים בהם הוא משלם אך במידה ונכנס למצב סיעודי לא יהיה זכאי עדיין לסיוע.

עו"ד תביעות סיעוד

עורך דין תביעות סיעוד

בהקשר של הבדיקות הנעשות למבוטח המבקש דמי סיעוד, נמצא את ADL למעשה אותיות אלו מסמלות את הפעולות (שש פעולות) הבודקות את יכולת המבוטח לבצע פעילות נורמטיבית יום יומים כמו לשתות, לאכול, לנוע ועוד, כאשר עליו להיות מוגבל בלרוב שלוש פעולות על מנת לממש את הפוליסה

בכל מצב בו אתם חשים כי אתם סיעודיים ואינכם מרגישים שאתם מסוגלים לתפקד בנוחות פנו אלינו ונבדוק יחד איתכם את סיכויי ההצלחה במקרה ספציפי זה. כמו כן במידה וכבר הגשתם בקשת סיעוד וקיבלת דחיה או סירוב פנו אלינו בהקדם על מנת שנוכל לייצג את האינטרסים שלכם ולדאוג לממש את הזכות שלכם לקבלת תמיכה וסיוע לו אתם כל כך זקוקים. למרות הקושי והתסכול מול המערכת המלווה אותנו לפעמים, חשוב לא לוותר ולפנות אלינו סיוע מיידי. למידע נוסף בנושאי נזקי גוף ניתן לעיינן בקישור – מאמרים תאונות דרכים ונפגי גוף נפש וכל הקשור אל פגיעה בשם, עורך דין לשון הרע וכדומה.
עורך דין תביעות סיעוד | עו"ד תביעות סיעוד | עורכי דין לתביעות סיעוד | תביעות סיעוד חברות ביטוח | תביעות סיעוד עו"ד