072-3952002
תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק | עורך דין תביעת דיבה | שכטר ביר

תביעת לשון הרע – הגשת תביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע

עורך דין לשון הרע רמת גן

תביעת לשון הרע היא תביעה לעתים מורכבת ולכן חשוב לבחור עורך דין הוצאת דיבה ולשון הרע בעל ניסיון עשיר בתחום. עו"ד תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק ידע להוציא מכל מצב את המקסימון עבורך על מנת לממש את זכויותך. מהי תביעת לשון בסדר דין מהיר ואיך מגישים תביעת לשון הרע בפייסבוק – משרד עו"ד הוצאת דיבה ביר ושתופיו מסבירים

תביעת לשון הרע ללא נזק או אם נזק?

תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק

תביעות לשון הרע

תביעת לשון הרע  – תביעות לשון הרע הן עניין משפטי מורכב ובישראל בפרט. טיש לבחור עו"ד עורך דין הוצאת דיבה ולשון הרע בעל הבקיאות המשפטית הנדרשת וזאת על מנת להעלות את סיכויי ההצלחה בתיק. אחד הדברים שיש לבדוק כאשר ניגשים אל תביעת לשון בסדר דין מהיר או רגיל תהיה קיטלוג. בין אם מדובר על תביעת לשון הרע בפייסבוק או מחוץ לרשתות יש להבין מהי התגובה התפישתית של הציבור למה שנאמר על התובע. האם הוצג הנאמר עליו כעובדה או כמידע אובייקטיבי שהמפרסם בדק או האם הביע את דעתו בעיין. כאשר מדובר על תביעת לשון הרע חשוב מאוד להבדיל בין השתיים.

עו"ד נזקי גוף ביר עוד מאפיין שיש לבדוק יהיה האם מדובר על תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק ואם כן נגרם נזק אז מה הקיף פגיעץו וכמה חמור הוא. עוד גורם חשוב לבדיקה יהיה מה הסיבות לפרסום האמרות שנאמרו על התובע ואיך התנהג והתנהל המפרסם לאחר הפרסום המדובר. כל הדברים האלו על פי עורך דין ביר משרד עו"ד הוצאת דיבה יכריעו בתביעה, בגובה הפיצוי וכיוצא בזה.

תביעות לשון הרע –  תביעת לשון בסדר דין מהיר

משרד עו"ד הוצאת דיבה

תביעת לשון בסדר דין מהיר

עורך דין לנפגעי עבודה לשון הרע והוצאת דיבה – חשוב להכיר כי ניתן לקצר תהליכים ולעשות  תביעת לשון בסדר דין מהיר אך חשוב להתאים את אופן התביעה לבקשות המוגשות ולכוון לאפשרות הטובה ביותר עבורך. יש להכיר כי חופש הביטוי נותן את המקום לכל אדם לשתף את תחושותיו ומחשבותיו בדרך שבה הוא רואה לנכון, אך אין לפוגע באחר ומכאן מגיע החוק לאיסור לשון הרע ופגיעה בשמו של אדם.

בין אם מדובר על תביעת לשון הרע בפייסבוק במקום העבודה או בכל צורה שהיא, יש דרך לעו"ד המכיר את התחום לעמוד מראש את סיכויי הצלחתה של תביעת לשון הרע, ולתת הערכה האם כדאי לתבוע במקרה זה ושמא מדובר על בזבוז זמן וכסף עקב סיכויי הצלחה נמוכים.

למעשה אותה התבטאות בסיטואציות שונות יכולות להיחשב ללשון הרעה, הוצאת דיבה, בפעם אחת ובפעם אחרת כלל לא. הדרך בה יפורשו ויוצגו הדברים יכולה לעשות את ההבדל. האם פורסם דבר כזה או אחר בתור עובדה או בתור דעתו של המפרסם? האם לדרך הפרסום ואופן ההתבטאות יש השפעה על החלטת הציבור בנושא וכיצד?

האם יש מטרה לבזות את האדם עליו פורסם דבר זה? האם המפרסם הוא איש מקצוע? מוביל דעת? ועוד שאלות שחשוב לשאול ולברר היטב על מנת להגיש תביעות לשון הרע והוצאת דיבה

תביעת לשון הרע בפייסבוק נפוצה אך לא רק – משרד עו"ד הוצאת דיבה נזק

עורך דין לשון הרע רמת גן

עורך דין תביעות לשון הרע והוצאת דיבה

לא פעם נפגע מהוצאת דיבה מפחד להגיש תביעה מהחשש כי לא יוכל להוכיח שניזוק בעקבותיה. כמובן שככול והוכחת הנזק קלה יותר כך גם התביעה נגד המפרסם, אבל גם במקרה בו קשה להוכיח נזק ניתן וכדאי להתייעץ בנושא תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק וזאת מפני שעל פי חוק איסור לשון הרע יש לבית המשפט את הסמכות לפסוק פיצוי של עד  70,000 ₪, לתובע גם ללא הוכחת הנזק.

כמובן שניתן להגיש תביעה זו רק כאשר אכן נגרם נזק וזאת מפני שבית המשפט יבחן היטב את המקרה ואת הפגיעה שנגרמה, ככה שאם לא תמצא פגיעה או פגיעה עתידה אפשרית ניתן יהיה לקבל דחיה של התביעה וחבל. סמכות בית משפט מאפשרת באופן זה לעשות צדק במקרים בהם התובע עבר פגיע מאמרות של הנתבע. ולכן חשוב גם ללא הוכה ברורה של נזק לפנות אל עו"ד לייעוץ. אנו מתמקצעים בתחום זה ומובילים שנים תביעות ופיצויים בנושא לשון הרע, לכל שאלה תפנו אלינו בכל שלב וניתן מענה מהיר ומדויק

למידע נוסף – מאמרים עו"ד רשלנות ועוד בתחום לשון הרע ניתן לקבל ייעוץ מקיף לפי כל מקרה וגופו

תביעת לשון הרע | תביעות לשון הרע | תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק | תביעת לשון בסדר דין מהיר | תביעת לשון הרע בפייסבוק | עורך דין הוצאת דיבה ולשון הרע | משרד עו"ד הוצאת דיבה | | תביעת לשון הרע במשפחה | תביעת לשון הרע פרסום בפייסבוק