072-3952002
עורך דין דיני ביטוח לאומי | שכטר ביר - עו"ד נזיקין | תאונות עבודה | רשלנות רפואית ברמת גן

עורך דין דיני ביטוח לאומי

עורך דין דיני ביטוח

עורך דין דיני ביטוח לאומי היינו עורך דין תביעות דיני ביטוח בעל ניסיון בדיני ביטוח לאומי בפרט. במידה והתביעה קשורה לנזקי גוף בחרו עורך דין בעל הניסיון הנדרש לכך, במידה ומדובר בנושא הקשור לפגיעה בעבודה בחרו עורך דין דיני עבודה ביטוח לאומי. זכרו כי הזמן היינו קריטי כאשר מדובר על תביעת ביטוח מסוג זה ולכן מומלץ לפנות לליווי עו"ד בהקדם על מנת להגיש את החומרים הנדרשים לכך.

עורך דין דיני ביטוח לאומי – מתי פונים?

 עורך דין דיני עבודה ביטוח לאומי


עורך דין תביעות דיני ביטוח

בין אם מדובר על מחלה, תאונה או נזקי גוף שונים יש לפנות ברגע שניתן וסמוך כמה שאפשר למקרה בעקבותיו חשבתם להגיש תביעה. עורך דין ביטוח מקצועי ידע להנחות אתכם כך שלא תפספסו את חלון ההזדמנויות שלכם. לא הרבה מודעים לכך אך יש זמן מוגבל בו תוכלו להגיש תביעה ולאחריו חלון זה יסגר עבורכם. הביטוח הלאומי הוא גוף נוקשה בעל דרישות מדויקות שיש לעמוד בהם. לרוב תידרש וועדה שיש לעמוד בפניה, חשוב להגיש את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לתחום התביעה. בכל הקשור לעבודה יש להמציא תלושים של שכר, במידה ומדובר על עניין רפואי יש להראות טיפולים, ביקורי רופא חוות דעת וכו..

חשוב לשים לב שאכן כל הקריטריונים מלאים לפני שניגשים לתביעה שכזו מפני שההתחלה קריטית להמשך התהליך ולתוצאות הסופיות. פנו אל עורך דין דיני ביטוח לאומי שזו ההתמחות שלו על מנת לחסוך בזמן מיותר עם תהליכים מיגעים ומתישים ועל מנת להעלות את סיכויי התמלוגים למקסימום.

משרד עו"ד ביטוח לאומי שכטר ביר בעלי שם והצלחות רבות בתחום תביעות ביטוח לאומי. תוכלו לקבל ייעוץ והערכת המצב בו אתם נמצאים כבר בפגישה הראשונה, כולל תכנית המשך ומה הצעד הבא שעליכם לעשות. אם אתם רוצים ללכת על בטוח תבחרו בטוב ביותר וזאת על מנת להבטיח את השגת התוצאות הטובות ביותר שניתן עבורכם. אנו דוגלים בשקיפות וכנות כך שכבר על ההתחלה נשתף אתכם בסיכוייכם כמו גם ביתרונות ובחסרונות במידה ויש.

עורך דין דיני עבודה ביטוח לאומי

 עורך דין לדיני עבודה ביטוח לאומי

עורך דין דיני ביטוח

עורכי דין דיני ביטוח לאומי שכטר מסבירים – מפני שאכן יש לחץ של זמן ואיחור בהגשת כתב תביעה יפגע בסיכויי ההצלחה לקבלת פיצויים, עורך דין דיני עבודה ביטוח לאומי מיומן ידאג להיות עם יד על הדופק ולשמור אתכם תמיד במסגרת הזמנים האופטימלית. לא פעם לקוחות מוצאים את עצמם בלי ליווי ראוי, נאבדים בין סטאז'רים כשתיקם מועבר מיד ליד. במשרדנו לא כך המצב ולהפך, אנו רודפים אחריכם ולא אתם אחרינו. אנו מוודאים שהכל הוגש כראוי ובזמן הנכון כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

כאשר מדובר על עורך דין דיני ביטוח לאומי בהקשר של דיני עבודה יש להגיש את תביעתך הכי קרוב שניתן לזמן בו תאונת עבודה קרתה או הפגיעה הפיזית, מחלה אשר מונעת ממך לעבוד כהרגלך. למעשה תפקידו של עורך דין דיני ביטוח לאומי הוא להנחות אותך בכל צעד ולבדוק שאכן אתה מבצע את הדרישות כראוי. לפעמים ימליץ עורך דינך לפנות לרופאים ולקבל חוות דעת בהתאם למקרה הספציפי שלך וככול ותשתף פעולה עם הנחיות עו"ד כך יעלו הסיכויים להשגת מטרותיך.

עורך דין תביעות דיני ביטוח או לנסות לבד?

עורך דין דיני ביטוח

עורך דין דיני ביטוח לאומי

חשוב להבין שאין כמה ניסיונות. כל פעולה נחשבת וכל צעד נבדק ונמדד. כאשר מנסים לפעועל ברשת חוקים שלא בקיעים בה מספיק לרוב יוצרים נזק גדול בהרבה מהתועלת. חשוב לציין שחד משמעית הסיכוי לקבל פיצויים יורד משמעותית ללא ליווי של עורך דין דיני ביטוח לאומי הבקיע בתחום. הן בירוקרטית תביעה המוגשת נגד ביטוח לאומי אינה קלה בכלל עד כדי במקרים מסוימים לא אפשרית. לרוב ניסיון להתמודד לבד עם מצב שכזה תביא לכישלון התביעה.

במידה והגעתם למצב בו אתם נלחמים על הזכויות שלכם, אל תחכו ופנו אלינו בהקדם. חשוב ביותר לא לבצע פעולה שלא בדקתם אותה לעומק ושלאחר מכן יהיה קשה עד בלתי אפשרי לחזור בה. לשאלות בכל שלב וייעוץ מקיף פנו אלינו ואנו נתייצב להילחם לצידכם לאורך כל הדרך ועד להשגת הפיצויים המגיעים לכם.

עורך דין דיני ביטוח לאומי | עורך דין דיני ביטוח | עורך דין דיני עבודה ביטוח לאומי | עורך דין תביעות דיני ביטוח