072-3952002
רשלנות רפואית בלידה 4 סוגים שונים של רשלנות בלידה

רשלנות רפואית בלידה

רשלנות רפואית בלידה פסקי דין

רשלנות רפואית בלידה קורת במקרים בהם ישנו אופן הנתנהלות בלתי תקין מצד הצוות הרפואי המטפל. יכולה להיות רשלנות רפואית בניתוח קיסרי אך גם בלידה ללא ניתוח כמו כן ישנה רשלנות רפואית בהריון היכולה להביא אל רשלנות רפואית לידה מוקדמת ועוד.

רשלנות רפואית בלידה – רשלנות רפואית בהריון

 רשלנות רפואית בלידה

האם רשלנות רפואית בניתוח קיסרי באיחור נחשבת עילה לתביעה?

עו"ד ביטוח מסביר: בין אם מדובר על רשלנות רפואית בהריון או רשלנות רפואית בלידה, יכולות להיות לכך השלכות קשות על העובר והמשפחה כולה. בין אם מדובר על פגיעה קשה שנמשכת ואולי בלתי הפיכה ובין אם מדובר על פגיעה "קלה". רשלנות יכולה להיות רשלנות רפואית בלידת מלקחיים, לידת קיסרית וכו'. כמו כן יכולה להיות רשלנות רפואית בהריון. כל המצבים הללו הם תביעות רשלנות הרלוונטיות מרגע קבלת האישה לטיפול רפואי.

מדובר במקרים בהם המטופלת טופלה ברשלנות ופעולות אלו יכולים להביא למות האישה היולדת או לעובר כמו כן לילה לפני הזמן מה שיכול להוביל לסיבוכי פגות, פגיעות בקוגנטיביות, בגוף ועוד. במצב זה יבדק הצוות כולו מהאחיות ועד הרופאות וכל הצווד שבא במגע הם היולדת.

רשלנות רפואית בלידה  פסקי דין

עורך דין לתביעות ביטוח רשלנות רפואית – יש בתחום רשלנות בלידה פסקי דין רבים. משרדנו מתמחה בתחום ומביא בכל הקשור אל רשלנות רפואית בלידה פסקי דין בעלי הצלחה מרובה ותוכלו להרגיש בטוחים שנצעד לצידכם לאורך כל ההליך עד לקבלת פסק הדין הרצוי.

מתי יש להגיש תביעה על רשלנות רפואית לידה בעוולה?

יש להגיש תביעה עבור רשלנות רפואית לידה בעוולה בעזרת עורך דין רשלנות רפואית, כאשר יש עילה לכך שבגלל רשלנות הרופא ילדו ההורים ילד בעל מומים.

רשלנות רפואית לידה ותביעות

רשלנות רפואית לידה מוקדמת

רשלנות רפואית בהריון עם עו"ד מתמחה בתחום

ישנן כמה נסיבות בהן ניתן להגיש תביעה. לדוגמה, החלטה לא נכונה לבצע לידה בניתוח קיסרי או מעקב קולקל אחרי מצבה של היולדת, לידה עם שימוש לקוי בוואקום או מלקחיים. או מצב של חוסר שימת לב ויחס לנתונים רפואיים חשובים של היולדת או העובר. למעשה אם נגרם כל סוג של נזק ליולדת בלידה או חוסר יחס לתלונות על כאבים.

בחירה בטכניקת לידה לא נכונה יכולה להוביל אל רשלנות רפואית בלידה

אחת הסיבות הנשנות בנוגע אל רשלנות בלידה היא בחירת טכניקה של הלידה שנבחרה באופן שגוי. זאת יכולה להיות החלטה לעשות ניתוח לא נכון או לא לעשות ניתוח קיסרי כשצריך, או לבצע אותו באיחור. ישנם מצבים שמנסים להימנע מזירוז לידה במצב שמצריך זאת ועוד. זה תפקיד הרופאים לזהות את דרך הלידה המומלצת ביותר והנכונה ביותר לכל מקרה וגופו.  החלטות לא נכונות לגבי טכניקות הלידה שלבסוף הובילו לנזק כזה או אחר יכולות להיות עילות לתביעת פיצויים. דוגמה  לרשלנות רפואית בלידה  פסקי דין –  לאחרונה בית המשפט אישר הסכם פשרה בסך 2 מיליון ש"ח של פיצוי על עיכוב  ביצוע של ניתוח קיסרי ועיכוב זה גרם לעובר להיוולד עם שיתוק מוחין.

יש להבין שלמרות ההצלחות בפסקי דין, לא פשוט בכלל להוכיח רשלנות. מעבר להוכחת הנזק חייב להוכיח אשמה וקשר סיבתי. יש להיות בקיע בכל הדרכים והפרטים שיש לשים אליהם לב ולדעת איך להוכיח שהייתה פעולה לא סבירה, המצדיקה תביעה של רשלנות. פיצויים עקב רשלנות יהיו בהתאם ובהקשר לנזק הנגרם. להשלכות בהווה ובעתיד. השלכות כגון טיפולים רפואיים, הוצאות נכות ותפקוד ירוד או חוסר תפקוד. אביזרים להם זקוק או יהיה זקוק הנפגע. כמו גם חוסר יכולת השתכרות ועוד.

רשלנות רפואית בלידה פסקי דין

מהי רשלנות רפואית בלידה?

 

רשלנות רפואית בלידה | רשלנות רפואית בלידה  פסקי דין | רשלנות רפואית בניתוח קיסרי | רשלנות רפואית בהריון | רשלנות רפואית לידה מוקדמת | רשלנות רפואית לידה בעוולה | רשלנות רפואית לאחר לידה | רשלנות רפואית בלידת מלקחיים