072-3952002
רשלנות רפואית שיניים ולאילו 3 טעויות נפוצות יש לשים לב

רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים עם עורך דין רשלנות רפואית שיניים בעל ניסיון ובקיעות יעלה את סיכוייך בתביעת רשלנות רפואית בהשתלת שיניים ועוד תהליכים הנפוצים בתחום רשלנות רפואית ברפואת שיניים. עורך דין לענייני רשלנות רפואית שיניים שכטר ביר מפרט על תחום הרשלנות ברפואת שיניים.

רשלנות רפואית שיניים – עורך דין רשלנות רפואית שיניים

עורך דין רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים הוא נושא נפוץ שיש להכיר אותו לעומק. בכל הקשור אל רשלנות רפואית ברפואת שיניים יש להיות בקיע ולהכיר את החומר לעומק שכן רשלנות רפואית בהשתלת שיניים מצריכה זהירות ומיקוד ולכן מי שיטפל בנושא זה עליו להיות עורך דין רשלנות רפואית שיניים בפרט.

ישנה רשלנות רפואית בהשתלת שיניים כמו גם בטיפולי שורש שיקום הפה, ישור שיניים ועוד. הרבה פעמים רשלנות רפואית שיניים וחלל הפה, נובעות מפגיעה ברקמות ושיניים בריאות הסובלות מנזק משני, איך ישנם סוגים רבים של  " רשלנות רפואית שיניים " ולכן חשוב לתת על כך את מלא צומת הלב ולגשת לתיק שכזה עם הניסיון הנדרש. יש לוודא כי עורך דין רשלנות רפואית שיניים שבחרת אכן בעל הוותק הנדרש על מנת לצלוח את התיק שלך.

מהי רשלנות רפואית ברפואת שיניים?

עורך דין רשלנות רפואית – כמו בכל גם כשמדובר על תביעת רשלנות רפואית שיניים יש להראות עילה כמו גם נזק והפרת זהירות וקשר בין השניים. יש לזכור שלא תמיד מדובר על נזק שנגרם מתהליך רפואי שנחשב מסובך ולהפך. הרבה פעמים נוצרו נזקים בלתי הפכים ועד לגרימת מוות עקב טעויות בפעולות פשוטות כביכול כמו סתימות בשן או עקירה שגרתית, שהרופא כביכול מיומן בהן שכן זהו שירות הניתן באופן תדיר בכל מרפאת שיניים סטנדרטית.

מחובתו של הרופא להשתמש בכל השיטות הבטוחות ביותר בתחום בו הוא עוסק ולא לקחת סיכונים מיותרים כאשר יש ביכולתו להשתמש בציוד מתאים יותר ומדויק יותר או בחומרים בטוחים יותר. למעשה בית המשפט הרחיב את חובת זהירות הרופאים בכך שקבע כי במידה וידוע על שיטה חדשה שבוודאות מפחיתה סיכונים יש על הרופא לעשות בה שימוש.

מה יכול להוביל אל רשלנות רפואית בהשתלת שיניים ותהליכים נוספים?

רשלנות רפואית בהשתלת שיניים

רשלנות רפואית ברפואת שיניים

שלוש נקודות עיקריות שמובילות לא פעם לתביעה של רשלנות רפואית שיניים – בכל הליך רפואי יש לקבל את אישור המטופל וכך גם לגבי טיפולי שיניים, הטיפול חייב להיעשות רק לאחר קבלת הסכמה מדעת מצד המטופל. רופאי שיניים חייבים להסביר למטופלים את כל אפשרויות מצבם ואיך לקרוא את התמונה של מצבם הרפואי. לדוגמה, הרבה פעמים נותנים אופציות של טיפולים שניתן לבצע בשן בלי להזכיר את היתרונות והאפשרות של שימור השן ומעקב משולב טיפול שמרני שיכול לעתים להחזיק מעמד זמן רב בלבד מצבים האם באמת אין אפשרות להימנע מעקירה, שתלים וכדומה. מחובת הרופא לדבר בשקיפות מוחלטת, בכנות ויסודיות האפשרויות הניצבות בפני המטופל. טעות נפוצה מספר אחת – לא הייתה הסכמה מדעת.

מפני שברפואת שיניים ישנן התמחויות רבות לרוב כל רופא שיניים יתמחה באחת מהן. מומחה בטיפולי שורש לרוב לא יהיה מומחה ביישור שיניים ולהפך. טעות נפוצה מספר שתיים – רופא השיניים מבצע טיפולים או תהליכים שאינו מתמחה בהם ובכך יוצר נזק עקב חוסר מומחיות במעשיו.

טעות מספר שלוש – כמו בכל תחום ברפואה, ישנה אפשרות של רשלנות רפואית. זיהום שלא טופל טוב, פגם בתהליך שלא קיבל תשומת לב ראויה וכל התרשלות לפני בזמן או אחרי ההליך הרפואי שבוצע.

עורך דין לענייני רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים

עורך דין רשלנות רפואית שיניים

לסיכום תחום רשלנות רפואית שיניים מורכב ויש להיות בקיע בחוקיו ובשינויים התמידיים בו. עורך דין לענייני רשלנות רפואית שיניים איכותי, ידע ללוות אתכם בכל שלב ולהסביר את כל המצב במילים פשוטות ובגובה העיניים. פנו לייעוץ עם עו"ד נזקי גוף שכטר על מנת לקבל ייעוץ והכוונה בכל שלב.

רשלנות רפואית שיניים | עורך דין רשלנות רפואית שיניים | רשלנות רפואית ברפואת שיניים | רשלנות רפואית בהשתלת שיניים | עורך דין לענייני רשלנות רפואית שיניים