072-3952002
תביעה נגד משרד הביטחון - 3 סוגי תביעות נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

תביעה נגד משרד הביטחון היא תביעה שיש להוביל במיומנות. בין אם מדובר על תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק או תביעה נגד משרד הביטחון פוסט טראומה יש להכיר את הנושא לעומק. האם יש לתיק תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות ומה לעשות כאשר רוצים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון תאונת דרכים? מידע בנושא תביעות נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק

תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

תביעות נגד משרד הביטחון – פונים אל משרד הביטחון כאשר נגרם לך נזק גופני או נזק נפשי, בעקבות שירות במערכת הביטחון. אנשים  ששירתו במשרד הביטחון ונפצעו בזמן זה או עקב זמן זו, או חלו כתוצאה משירותם, יכולים בגין הנכות שלהם לתבוע פיצויים. בשלב הראשון יש להגיש את הבקשה שהיא למעשה התביעה, להכרת זכות נכה, אותה מגישים אל קצין התגמולים שבמשרד הביטחון. התובע צריך להגיש טפסי תביעה על חבלה או מחלה, בהתאם למה שהיה רוצה להיות מוכר, ובהתאם למצבו. כאשר מגישים תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק כמו גם על תביעה נגד משרד הביטחון פוסט טראומה וכדומה, יש  לצרף את ההיסטוריה והתיעוד הרפואי, כמו גם תצהיר המוכיח  כי נכותו היא תוצאה של השירות הצבאי.

לדוגמה, להראות כי המחלה שנגרמה או הוחרפה היא בעקבות השירות. כאשר טוענים כי מחלה הוחרפה בעקבות השירות, משמע שאינה נגרמה בזמן השירות או בעקבותיו, אך עדיין תהיה עילה רלוונטית לתביעה במידה ואפשר להוכיח שתנאי שירות העצימו אותה כמו גם טיפול רשלני של הרפואה במסגרת השירות. חשוב להוכיח שהסיבה לתביעה, הפגיעה או המחלה, משפעיות בהווה ודורשות טיפולים, במידה והפגיעה היא ללא נכות או זכר, לא תהיה עילת תביעה נגד משרד הביטחון תאונת דרכים פריצות דיסק, מצב נפשי וכו'. תביעה נגד משרד הביטחון תהיה על פי חוק הנכים, ואינו מפצה על עגמת נפש, אלא רק על נכות.

תביעות נגד משרד הביטחון

תביעות נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון פוסט טראומה

עורך דין ועדות רפואיות – נזק החוזר על עצמו בנושא תביעות נגד משרד הביטחון הוא נזק לגב ברכיים וכל הקשור בנזק אורתופדי ועוד פגיעות גופניות. אך מפני שלא פעם חשופים התובעים בשירות שלהם לגורמי דחק, וחיילים לא פעם חווים טראומה, מוצאים עצמם עם צלקת נפשית המכונה – פוסט טראומה, המשפיעה על חייהם ולעתים על תפקודם החלקי או המלא. בכל המצבים הללו ועוד יהיה זכאי התובע לפיצויים כאלו ואחרים בהתאם למצבו המשפטי.

תביעה נגד משרד הביטחון פוסט טראומה

נכות היא כאשר מאבד האדם את היכולת לפעול פעולה נורמטיבית בפן הגופני, הקוגניטיבי, שכלי. כל הפחתה או פגיעה גם אם חלקית ביכולות אלו נחשבת לנכות. כמו שהוזכר בפסקה הקודמת,  כל חבה או פגיעה שקרתה בזמן השירות או בעקבות השירות. כמו גם אם הייתה חבלה או מחלה שהוחמרה בזמן השירות.

חבלה היא למעשה  נזק (אנטומי) לגוף גרם לו משהו פיזי חיצוני בזמן מסוים, כמו מכות קור או חום, מוות פתאומי מסיבת אירוע וכדומה, חבלת שירות היא חבלה שהיא תוצאה של אימון או שנגרמה מפעילות מבצעית או בכל אירוע הייחודי למסגרת הצבאית בה משרת אותו נפגע. מחלה היא כל חולי אך גם מוגבלות או הפרעה, ליקויים, נפשיים גופניים או שכליים. כאשר במחלת שירות המחלה כפי שמתוארת כאן, נגרמה מנסיבות הייחודיות לשירות הצבאי: הידבקות מחלה ממוצרי דם בתנאי שטח או חשיפה לחומרים מסוכנים, רעש הגרם לפגיעות בשמיעה ועוד.

יש דין המשתנה בין חיילים בשירות קבע לבין חיילים בשרות וחשוב להכיר את ההבדלים. בשביל להגיע אל הוכחת הקשר הסיבתי בין הנזקים ו/או הפגיעות שנגרמו לבין השירות בכוחות הביטחון חשוב להיות בקיא בדרישות החוק ובמשמעות שלהן. כאשר מתקשרים עם משרד עורכי דין יש לוודא שהוא אכן מתמקצע בכך. בשירותיו של עורך דין המומחה בתחום תביעות נגד משרד הביטחון. תוכלו לפנות אלינו בכל שלב בהליך ומומלץ לפני כניסתכם אליו על מנת לבדוק סיכויי הצלחה וכדאיות.

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק

למידע נוסף ולתחום הסיעוד יש להיכנס לקישור – עורך דין סיעודי

תביעה נגד משרד הביטחון | תביעה נגד משרד הביטחון פריצת דיסק | תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות | תביעה נגד משרד הביטחון פוסט טראומה | תביעה נגד משרד הביטחון תאונת דרכים | תביעות נגד משרד הביטחון